۱۹ فروردین ۱۴۰۳، ۱۱:۱۸
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85437481
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مراحل اجرایی برگزاری مرحله دوم انتخابات در ورامین آغاز شد

ورامین - ایرنا - با برگزاری نخستین جلسه هیأت اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، فرآیند اجرای مرحله دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک آغاز شد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی فرمانداری شهرستان ورامین، نخستین جلسه هیات اجرایی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مرکز حوزه انتخابیه ورامین پیشوا قرچک روز یکشنبه به ریاست مجید درویشی فرماندار و با حضور سید محمد زاهدی رئیس ستاد انتخابات شهرستان ورامین و دیگر اعضا برگزار شد.
فرماندار شهرستان ورامین در این جلسه اظهار داشت: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ورامین پیشوا قرچک آماده شده است.
مجید درویشی افزود: قانون فصل الخطاب همه است و باید همانند دور اول انتخابات نامزدها به قوانین احترام بگذارند.
وی تصریح کرد: دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان های ورامین پیشوا قرچک در ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار میشود و طبق قانون کسانی که در دور اول انتخابات در حوزه انتخابیه ورامین پیشوا قرچک شرکت کردند و کسانی که در دور اول رأی ندادند می‌توانند در این انتخابات شرکت و نماینده منتخب دشت ورامین را انتخاب کنند.
با رد صلاحیت نفر اول انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک، علی خزایی و حسین نوش‌آبادی نفرات دوم و سوم این دوره از انتخابات برای کسب یک کرسی مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه در دور دوم با یکدیگر رقابت می‌کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha