۱۹ فروردین ۱۴۰۳، ۱۰:۴۷
کد خبرنگار: 1287
کد خبر: 85437378
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

جوجیتسوکاران چهارمحال و بختیاری در اردوی تیم ملی حاضر شدند

شهرکرد- ایرنا- مربی تیم جوجیستو چهارمحال و بختیاری از دعوت سه نفر از ورزشکاران رشته جوجیستو استان به اردوی تیم ملی خبر داد و گفت: این سه نفر اکنون در اردوی تیم ملی حاضر شدند.

امیر علیخانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اردوی آماده‌سازی تیم ملی این رشته جهت شرکت در مسابقات آسیایی از تاریخ ۱۸ فروردین‌ماه تا ۱۱ اردیبهشت‌ماه در آکادمی ملی المپیک تهران برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: در اردوی تیم ملی این دوره " امیرحسین گودرزی " در وزن منفی ۵۲ کیلوگرم، در رده سنی نوجوانان، " حمزه کیانی" در وزن منفی ۵۵ کیلوگرم و رده سنی نوجوانان و "محمد محمدی پیرمحمدی" نیز در وزن منفی ۶۹ کیلوگرم و رده سنی جوانان حضور دارند.

جوجیتسوکاران چهارمحال و بختیاری در اردوی تیم ملی حاضر شدند

به گفته وی، در دور گذشته مسابقات جهانی جوجیستو در کشور قزاقستان "حمزه کیانی" در رنکینگ جهانی رتبه هفتم و سید "محمد مهدی پیرمحمدی" رنکینگ نهم جهانی را کسب کردند.

به گزارش ایرنا، در چهارمحال و بختیاری در سال‌گذشته بیش از ۵۹ هزار نفر ورزشکار سازماندهی شدند که یک‌هزار و ۵۰۰ نفر از این تعداد ورزشکار قهرمان بودند.

جوجیتسو یک ورزش رزمی شبیه کاراته و هنر رزمی ژاپنی است که بر مبارزه از فاصله نزدیک یا یک رقیب مسلح یا غیرمسلح تاکید دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha