دسترسی و ثبت سفارش تمام خدمات حرفه‌ای با اپلیکیشن ایرانی

تهران - ایرنا - یک شرکت دانش بنیان ایرانی موفق به تولید و طراحی اپلیکیشن تلفن همراه مدیریت خدمات شهری و سرویس دهی صاحبان مشاغل خدماتی شد که از طریق آن با مجازی سازی درخواست‌ها و نوبت‌ها و خدمات رسانی، نیاز به حضور را کاهش می‌دهد و بر اساس نیاز مشتری، مشاغل خدمت رسان را در بهینه ترین زمان به محل ثبت درخواست می‌رساند.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا، اپلیکیشن تلفن همراه مدیریت خدمات شهری و سرویس دهی صاحبان مشاغل خدماتی برای تسهیل هماهنگی بین مشتریان و صاحبان مشاغل خدماتی تهیه شده است بدین صورت که مشتریان می توانند از صاحبان مشاغل خدماتی که در اپلیکیشن تعریف شده اند، درخواست نوبت برای دریافت خدمات رسانی کنند و صاحبان مشاغل این درخواست ها را به اعضا تیمی که در اپلیکیشن ایجاد کرده اند، براساس تخصص آنها ارجاع می دهند و زمان و مکان خدمات رسانی را در تقویم اپلیکیشن تعیین می کنند.

براساس اعلام معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری،‌ ناصر محمودی مدیرعامل شرکت دانش بنیان جاپکو درمورد کاربرد و استفاده این محصول اظهار داشت: در عصر فناوری و بالاخص مجازی سازی سعی بر کاهش رفت و آمدها و حضور در اماکن عمومی به خصوص ازدحام در اماکن عمومی است. محصول ارائه شده نیز در همین راستا با مجازی سازی درخواست ها و نوبت ها و خدمات رسانی، نیاز به حضور را به حداقل رسانده و مشاغل خدمت رسان را طبق بهینه ترین زمان به محل ثبت درخواست می رساند.

وی ادامه داد: این اپلیکیشن در بخش خانگی مراکز تجاری و هر بخشی که نیاز به خدمات رسانی از سوی مشاغل خدمت رسان دارند، کاربرد دارد.

این فناور یادآور شد: این اپلیکیشن ۲ سال پیش تولید و برای ۱۵ نفر فرصت اشتغال در بخش هایی همچون توسعه دهنده های کراس پلتفرم، طراح رابط کاربری، تیم مارکتینگ و بازاریابی و تولید محتوا فراهم کرد.

محمودی در خصوص ارزش و اهمیت اپلیکیشن تلفن همراه مدیریت خدمات شهری و سرویس دهی صاحبان مشاغل خدماتی در اقتصاد تصریح‌کرد: این محصول با هزینه ۲۰ هزار دلار با همکاری شرکت خارجی در نسخه mvp توسعه داده شده‌است و سرویس پرمیوم نسخه تجاری آن در مارکت های جهانی سالانه ۴۰۰ دلار به فروش می رسد.

به گفته وی، در بازار داخلی ایران نمونه‌های مشابه این اپلیکیشن وجود دارد اما امکانات اپلیکیشن‌های مذکور صرفا در حوزه معرفی مشاغل است این در حالی است که محصول شرکت جاپکو ارتباط دوطرفه و کاملا تعاملی بین صاحبان مشاغل و کاربران فراهم می‌کند و نقطه قوت آن وجود تمام امکانات مشابه گوگل کلندر جهت مدیریت زمان بندی و نوبت دهی متقاضیان خدمات است.

مدیرعامل این شرکت دانش بنیان ادامه داد: نمونه های خارجی معدودی نیز ارائه شده اند که براساس امکانات متفاوتی که به کاربران ارائه می دهند و مدت زمانی که کاربران می توانند از آن پلتفرم استفاده کنند، متفاوت است. این محصول به زبان انگلیسی نیز پیاده سازی شده و از لحاظ تکنیکال و قیمت امکان رقابت با نمونه‌های مشابه خارجی را دارد.

محمودی در خصوص مهم‌ترین مزیت این محصول نسبت به نمونه مشابه خارجی خاطرنشان کرد: امنیت بسیار بالاتر با توجه به کدنویسی تمیز براساس استانداردهای جهانی، بهره گیری از متدهای بهینه سازی، تطبیق و تنوع امکانات اپلیکیشن و تهیه فهرستی متنوع از مشاغل خدمت رسان از جمله مزیت های این محصول است. با توجه به ماهیت این اپلیکیشن تمام مشاغل خدماتی از جمله افرادی که دارای مکان ثابت یا دفتر برای ارائه خدمات نیستند می توانند مشتریان خود را گسترش دهند و درآمد کسب کنند. در حال حاضر نیز درصدد افزودن فرآیندهای سفارشی بیشتر به آن هستیم.

وی افزود: انواع بررسی های استاندارد جهانی ازجمله IEEE-۸۲۹ روی محصول معرفی شده اجرا شده و پس از گذراندن موفق تست‌ها در بازار ارائه شده‌ است؛ لذا عملکرد صحیح محصول با درصد اطمینان بالایی تایید می‌شود.

مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان جاپکو در خصوص صادرات این محصول گفت: با توجه به تولید محصول بر اساس استانداردهای جهانی و زبان لاتین و در تعامل با یک شرکت رومانیایی، در صدد هستیم تا محصول را به تمامی بازار اروپا معرفی کنیم.

محمودی همچنین اظهار داشت: با توجه به شرایط سیاسی و اقتصادی موجود، شرکت‌های دانش بنیان ایرانی جهت حضور در عرصه‌های بین‌المللی بیش از پیش به حمایت ارگان‌هایی همچون معاونت علمی ریاست جمهوری نیاز دارند بنابراین انتظار می‌رود معاونت علمی و فناوری بتواند با پشتیبانی از شرکت‌ها فرایند معرفی و فروش محصولاتشان در عرصه بین الملل را تسریع کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha