۱۹ فروردین ۱۴۰۳، ۹:۳۶
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 85437211
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

تشییع پیکر شهید جهان‌بیکی در کلاله + فیلم

۱۹ فروردین ۱۴۰۳، ۹:۳۶
کد خبر: 85437211
تشییع پیکر شهید جهان‌بیکی در کلاله + فیلم
تشییع شهید جواد جهان بیکی در زادگاهش کلاله

گنبدکاووس - ایرنا - پیکر شهید «جواد جهان‌بیکی» از شهدای مرزبانی حادثه تروریستی ۱۶ فروردین «چابهار» باحضور پرشور اقشار مختلف مردم، خانواده معظم شاهد، ایثارگران، مسوولان و نیروهای نظامی و انتظامی در شهر کلاله واقع در شرق استان گلستان تشییع و در خانه ابدی آرام گرفت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این مراسم روز یکشنبه از محل ستاد انتظامی کلاله و با ادای نظامی همرزمانش آغاز شد و سپس پیکر شهید بر روی دستان مردم و مسوولان ولایتمدار و انقلابی این شهرستان تشییع و پس از اقامه نماز در گلزار شهدای کلاله به خاک سپرده شد.

در مراسم تشییع پیکر شهید جهان‌بیکی فرماندهان انتظامی، مرزبانی و سپاه نینوا استان گلستان به همراه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار حضور داشتند.

فرمانده انتظامی استان گلستان در این مراسم با تبریک و تسلیت شهادت جواد جهان‌بیکی گفت: خون این شهید در رگ‌های همه مردم جاری خواهد شد و ادامه راه شهیدان خواهند بود.

سردار محمدسعید فاضل دادگر افزود: شهیدان پرورش یافتنه مکتب امام حسین(ع)، امام و رهبری هستند و مردم بدانند که همه نیروهای مسلح در دفاع از این سرزمین آماده نثار خون خود می‌باشند.

سردار فاضل دادگر ادامه داد: دشمنان با همه ابزارهای خود به مصاف با نظام اسلامی آماده و ملت ایران نیز هوشیارانه در صحنه دفاع از انقلاب حضور دارند

شهید جواد جهان‌بیکی چهارشنبه هفته گذشته (۱۶ فروردین) در درگیری و حملات تروریستی نیروهای جیش الظلم در مناطق مختلف استان سیستان و بلوچستان در شهرستان چابهار به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

این شهید والامقام، دومین شهید مرزبانی کشور از استان گلستان در سال جدید است.

پیش از این در ۶ فروردین ماه امسال نیز سرهنگ شهید «محمدمهدی نجاتی‌نیا» از گلستان در درگیری با اشرار در شهرستان میرجاوه به شهادت رسیده بود.

شهرستان کلاله افزون بر ۱۳۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha