۱۸ فروردین ۱۴۰۳، ۲۳:۱۲
کد خبرنگار: 5360
کد خبر: 85437087
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رحمتی: داور مسابقه عادل نبود/ بازی هجومی استقلال پاسخی به منتقدان بود

تهران- ایرنا- مربی استقلال پس از تساوی این تیم برابر مس رفسنجان به انتقاد از داور مسابقه پرداخت.

به گزارش ایرنا، کیانوش رحمتی، مربی استقلال پس از تساوی این تیم برابر مس رفسنجان در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فوتبال در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اتفاقات بازی امروز به نفع ما نبود، دو تعویض اجباری داشتیم، مهدی مهدی‌پور از ناحیه زانو مصدوم شد، جلال‌الدین ماشاریپوف از ناحیه عضله دوقلو و گوستاو بلانکو از ناحیه همسترینگ احساس درد داشتند که برای اینکه مانند مهدی‌پور مصدوم نشوند، تعویض کردیم. با وجود این می‌دانستیم که بار هجومی ما کمتر می‌شود.

وی در ادامه با انتقاد از کسانی که سبک بازی استقلال را دفاعی می‌دانند، اظهار داشت: نمی‌دانم چرا از سبک بازی ما انتقاد می‌شود، بازی زیبایی بود و ۷۰ درصد بازیکنانی که در زمین بودند، موقعیت گل داشتند. یک بازی سراسر هجومی را دیدیم و روی ۲ اشتباه فردی گل خوردیم. ما نشان دادیم که دفاعی نیستیم و چقدر مقابل تیم خوب مس رفسنجان موقعیت ایجاد کردیم.

رحمتی در ادامه با بیان داشت: انتظار داریم داوری عدالت را رعایت کند. امروز داوری شرایط مساوات را نداشت.

وی درباره اخراج نصراالله خواجه‌گیری، سرپرست تیم استقلال، گفت: یک صحنه اعتراض بود که داور کارت زرد نشان داد. خواجه‌گیری بین دو نیمه به کمک داور گفت تو باعث شدی اخطار بگیرم که این کمک داور، داور مسابقه را صدا زد تا مدیر تیم اخراج شود.

مربی استقلال درباره عدم حضور جواد نکونام در نشست‌های خبری هم اظهار داشت: نکته خاصی نیست و این اتفاق حتما در ادامه کار رخ می‌دهد. مشکلات زیادی داریم که نکونام روی تمرینات تیم تمرکز کرده است. منظور من نشست خبری قبل از بازی است و روز قبل از مسابقه خیلی مهم است.

رحمتی در ادامه دوباره به انتقاد از داور مسابقه پرداخت و گفت: انتظار داریم برای استقلال همانند سایر مدعیان قضاوت شود. فکر می‌کنم توپ در یکی از صحنه‌های بازی از خط دروازه گذشته بود، اما خیلی راحت از این صحنه گذشتیم. کار استقلال برای قهرمان شدن خیلی سخت است و می‌شد از کمک داور مشورت گرفت و نظر او را هم در رابطه با این صحنه جویا شد و در ادامه تصمیم گرفت.

وی درباره اختلاف سرمربی و مدیرعامل استقلال و عدم حضور علی خطیر بر سر تمرینات، تصریح کرد: موضوع دیدن و آمدن به تمرینات نیست. مسئله این است که باید مشکلات تیم حل شود. تیمی که می‌خواهد برای قهرمانی بجنگد، باید از لحاظ بازیکن مسلح‌تر می‌شد. می‌توانیم به گونه دیگری حمایت کرده و مشکلات تیم را کم کنیم تا بازیکنان با تمرکز بیشتری تمرین کنند و در بازی‌ها به میدان بروند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha