شهر راز شیراز در رقابت‌های فوتبال دسته یک از سد تیم خوشه طلایی گذشت
عکس آرشیوی

شیراز- ایرنا- تیم فوتبال شهر راز شیراز در رقابت های فوتبال لیگ دسته یک باشگاه های کشور از سد تیم خوشه طلایی مشهد گذشت و سه امتیاز را در خانه نگه داشت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این بازی که از هفته بیست و ششم این رقابت ها شامگاه شنبه و پس از افطار در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد، تیم میزبان با یک گل حریف خود را مغلوب کرد.

دیدار این ۲ تیم به ویژه برای خوشه طلایی که در انتهای جدول و در خطر سقوط قرار دارد از اهمیت زیادی بر خوردار بود برای همین آنها راهی نداشتند به غیر از اینکه از شیراز با دست پُر باز گردند که اینگونه نشد.

شاگردان ستار زارع سر مربی تیم شهر راز که در جدول رده بندی در حاشیه امنیت نسبی قرار دارند در این بازی روانتر و راحت بازی کردند و در همان نیمه نخست به گل رسیدند.

بازی با برتری تیم میزبان آغاز شد و آنها نشان دادند میل به برد دارند و پس از اینکه چندین فرصت خوب گلزنی را از دست دادند و حتی تیر دروازه میهمان هم به لرزه در آوردند در نهایت به گل رسیدند.

طاق دروازه تیم خوشه طلایی لرزید اما

دقیقه ۲۸ ضربه سر زیبای محمد قنبری مدافع پیش تاخته تیم شهر راز به زیر طاق دروازه تیم خوشه طلایی برخورد کرد و بازیکنان تیم میزبان بر این باور بودند که توپ پس از برخورد به تیر از خط دروازه عبور کرده اما داور این دیدار رای به ادامه بازی داد و اعتراض تیم میزبان هم ثمری در بر نداشت تا بازی از سر گرفته شود.

دقیقه ۳۴ بازی تیم شهر راز از روی ارسال ضربه کرنر به گل رسید، در این لحظه ضربه سر زیبای جواد نصیر مدافع پیش تاخته تیم میزبان درون دروازه تیم خوشه طلای جای گرفت تا میزبان مزد بازی بهتر خود را در نیمه نخست گیرد و با برد به رختکن بروند.

در نیمه دوم تیم خوشه طلایی برای اینکه بتواند به گل برسد بازی بهتری را برگزار کرد و تیم میزبان هم چشم به ضد حمله داشت که چند بار خطرناک ظاهر شدند.

دقیقه ۶۹ جواد نصیر بازیکن تیم شهر راز چیزی نمانده بود که خود را ۲ گله کند اما در زدن ضربه آخر کمی عجله و بی دقتی کرد.

در لحظات پایانی بازی تیم میهمان فشار زیادی روی دروازه تیم شهر راز به جود آورد که با بدشانسی و دفاع خوب تیم میزبان نتوانستند به گل مساوی دست یابند و بازی را یک بر صفر واگذار کردند تا برای بقا در لیگ دسته یک چشم به هشت بازی باقی مانده از این دیدارها داشته باشند.

فجر سپاسی فاصله خود را با تیم دوم جدول کم کرد

اما تیم فجر شهید سپاسی دیگر نماینده شیراز در این هفته میهمان تیم شاهین بندرعامری بوشهر بود که با سه گل تیم میزبان را شکست داد و به فاصله یک امتیازی تیم چادر ملو در رده سوم ایستاد تا بازیها در صدر جدول به اوج هیجان برسد.

برای فجر سپاسی شاهین طاهر خانی، دقیقه ۱۷، مهدی شریفی دقایق وقت تلف شده نیمه نخست( ۳+ ۴۵ ) و امید افشون در دقیقه ۸۴ گلزنی کردند.

به گزارش ایرنا، با پایان یافتن هفته بیست و ششم، خیبر خرم آباد با ۵۸ امتیاز و یک بازی کمتر صدرنشین است، چادر ملو اردکان یزد با ۵۵ امتیاز دوم و فجر سپاسی شیراز هم با ۵۴ امتیاز در رده سوم ایستاد و نفت مسجد سلیمان هم ۵۰ امتیازی شد تا رقابت برای کسب ۲ سهمیه لیگ برتر بین این چهار تیم در هفته های باقی مانده داغ تر شود.

سایپای تهران ۳۶ امتیازی که در رده پنجم جای گرفته دیگر شانسی برای صعود به لیگ برتر ندارد.

همچنین تیم شهر راز شیراز هم با این برد ۳۰ امتیازی شد و در رده دوازدهم جدول قرار گرفت.

سه تیم به لیگ دسته دوم سقوط می کنند

تیم های دریا بابل، داماش گیلان و خوشه طلایی مشهد سه تیم انتهای جدول هستند که خطر سقوط به لیگ دسته دوم آنها را تهدید می کند.

در رقابت های فوتبال لیگ دسته یک کشور ۱۸ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۴ بازی تیم های اول و دوم جدول جواز صعود به لیگ برتر دوره بیست و چهارم را کسب خواهند کرد و سه تیم انتهای جدول هم راهی لیگ دسته دوم می شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha