غرب مازندران به دلیل موقعیت ممتاز گردشگری بیشتر توجه شود

نوشهر- ایرنا- نماینده ولی فقیه در مازندران و عضو مجلس خبرگان رهبری گفت : منطقه غرب مازندران به خاطر برخورداری از موقعیت های ممتاز گردشگری و حضور چشمگیر مسافران بیشتر باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش ایرنا، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی روز شنبه در جمع امامان جمعه و فرمانداران غرب مازندران در سالن همایش دفتر غرب استانداری در نوشهر افزود: به هر اندازه در حوزه جمع آوری زباله ها، پاکیزگی محیط منطقه برنامه ریزی و تلاش شود گامی برای تثبیت اعتبار و آبروی مسوولان و مردم برداشته می شود.

وی اظهارداشت: موضوع توجه به ساماندهی پسماند خیلی باید مورد توجه باشد؛ نکته دیگر این که اصوال موازین دینی و اسلامی هم باید مورد توجه قرار گیرد، مسافران و گردشگران باید حرمت باورها و اعتقادات و اصالت مردم مازندران را نگه دارند.

وی با قدردانی از استاندار مازندران بابت راه اندازی دفتر غرب استانداری مازندران در نوشهر گفت : روزهای سه شنبه مردم از نقاط مختلف به این دفتر مراجعه می کنند و مشکلات را مطرح و مسوولان مربوط نیز برای حل آن گام بر می دارند که در واقع اهداف دولت مردمی همین است.

امام جمعه ساری یادآور شد: در سفرهای شهرستانی اگر از مجموعه مصوبه ها تعداد ۱۰ مصوبه اجرایی شود بدون شک مردم خوشحال می شوند و این خدمات رسانی به این مردم ولایتمدار نیز باید بیشتر شود.

آیت الله محمدی لائینی اضافه کرد: افزون بر آنکه مردم بومی باید از خدمات عمومی بهره ببرند که از لحاظ حیثیتی هم مهم است.

وی با بیان آنکه غرب مازندران پذیرای دست کم ۲۰ میلیون مسافر و گردشگر است، بر لزوم راه اندازی یک راه ساحلی یا قطار مربوط برای تسهیل در عبور و مرور مردم بومی و مسافران و گردشگران تاکید کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha