آغاز مرحله حذفی لیگ برتر بسکتبال برای تیم خسته شهرداری گرگان

گرگان- ایرنا- مرحله حذفی لیگ برتر بسکتبال در شرایطی از امروز آغاز می‌شود که شهرداری گرگان پس از سفر طولانی همراه با تاخیر و معطلی فراوان در عراق به ایران بازگشته و بدون داشتن فرصت کافی برای تجدید قوا و انجام تمرین باید گرگان به مصاف تیم لیموندیس فارس برود.

به گزارش ایرنا، شهرداری گرگان که تنها نماینده ایران در رقابت‌های غرب آسیا است در بازی چهارشنبه گذشته در عراق تیم الشرطه این کشور را شکست داد و راهی فینال این رقابت‌ها شد تا در آستانه کسب افتخار دیگری قرار بگیرد.

گرگانی‌ها پس از انجام این بازی به دلیل شرایط دشوار کشور میزبان در هماهنگی پروازها، با تاخیر به ایران بازگشتند اما با وجود نداشتن زمان کافی برای بازسازی بدنی بازیکنان و تمرین مناسب، نتوانستند فدراسیون را برای تعویق بازی مقابل لیموندیس فارس قانع کنند.

شاگردان سیدمصطفی هاشمی در شهرداری گرگان با وجود خستگی و در اختیارنداشتن «نورور پل» بازیکن آمریکایی- لبنانی به‌دلیل ترک تیم، خود را آماده نبرد مقابل حریف شیرازی کرده‌اند و امیدوارند به روند موفقیت خود در این فصل لیگ برتر ادامه دهند.

تیم بسکتبال شهرداری گرگان در حالی عصر امروز به مصاف لیموندیس فارس خواهند رفت که در ۲ بازی رفت و برگشت دور مقدماتی موفق شده بود در برابر این حریف به پیروزی برسد.

سرپرست تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: به علت خستگی حضور در رقابت‌های غرب آسیا از مسوولان فدراسیون و سازمان لیگ درخواست کردیم با یک روز تاخیر مقابل لیموندیس فارس قرار بگیریم اما این خواسته مورد موافقت قرار نگرفت.

ساعد کریمی اظهار کرد: فدراسیون و سازمان لیگ تعویق در انجام مسابقات را منوط به ارائه درخواست کتبی و بررسی کارشناسانه آن می‌دانند اما برای این کار فرصت کافی وجود نداشت و توقع داشتیم برنامه‌ریزان لیگ با در نظرگرفتن شرایط تیم شهرداری، اقدام به این تصمیم می‌گرفتند.

وی در خصوص جذب بازیکن خارجی پُست سنتر گفت: در حال رایزنی با چند بازیکن هستیم اما هنوز نتوانستیم بازیکن مورد نظر را جذب کنیم.

عصر امروز شهرداری گرگان و لیموندیس فارس اولین بازی از سه بازی اول دور حذفی آنان خواهد بود و هر تیمی که زودتر به سه پیروزی دست پیدا کند راهی مرحله نیمه نهایی خواهد شد.

مسابقه دوم این ۲ تیم سه‌شنبه ۲۱ فروردین ماه در گرگان و مسابقه سوم شنبه ۲۵ فروردین ماه در شیراز برگزار خواهد شد که مسابقات چهارم و پنجم (در صورت نیاز به هر یک از آنها) به ترتیب در روزهای دوشنبه ۲۷ فروردین ماه در شیراز و یکشنبه دوم اردیبهشت ماه در گرگان انجام می‌شود.

برنامه دیدارهای مرحله یک‌چهارم نهایی بیست‌وپنجمین دوره لیگ برتر بسکتبال فردا با جدال تیم‌های شهرداری گرگان، ذوب‌آهن اصفهان، طبیعت، مهرام، مس کرمان، پالایش نفت آبادان، کاله مازندران و لیموندیس شیراز دنبال می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha