۱۸ فروردین ۱۴۰۳، ۱۴:۵۲
کد خبرنگار: 979
کد خبر: 85436738
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بازگرداندن یک میلیارد ریال وجه کلاهبرداری شده به مالباخته سبزواری

سبزوار- ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار گفت: یک میلیارد ریال پول که با کلاهبرداری از حساب بانکی یک شهروند این شهرستان برداشت شده بود، با تلاش پلیس ردزنی شده و به حساب وی بازگدانده شد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ حسین بیات‌مختاری روز شنبه به خبرنگاران اظهار کرد: پس از شکایت این شهروند مبنی بر برداشت یک میلیارد ریال از حسابش در فضای مجازی، پیگیری ماجرا در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت و مشخص شد شاکی با فردی، که با ترفند فروش کالا زیر قیمت بازار در شبکه‌های اجتماعی کلاهبرداری می‌کرد، آشنا شده و پس از اعتماد به وی، یک میلیارد ریال برای خرید کالایی به حساب اعلامی وی واریز کرده، اما فروشنده دیگر پاسخگو نبوده است.

وی افزود: کارشناسان پلیس فتا با انجام تحقیقات فنی متهم را شناسایی کرده و پس از هماهنگی با مقام قضایی مبلغ مورد نظر را از حساب وی به حساب شاکی پرونده بازگرداندند.

فرمانده انتظامی سبزوار تاکید کرد: اعتماد کاربران به افراد ناشناس در سایت‌های خرید و فروش کالا و واریز وجه به حساب آنان زمینه کلاهبرداری سایبری را فراهم می کند و نیاز است شهروندان در این خصوص مراقب بوده و اقدامات پیشگیرانه و افزایش آگاهی سایبری را مد نظر قرار دهند.

سرهنگ بیات مختاری گفت: افراد در صورت بروز هرگونه برداشت غیرمجاز از حساب بانکی خود در ساعات غیر اداری و حتی ایام تعطیل با شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ تماس بگیرند تا مشکل آنان پیگیری شود.

شهرستان سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha