۱۸ فروردین ۱۴۰۳، ۱۳:۰۹
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85436568
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هدفگذاری ساخت و تکمیل ۳۰۰ مدرسه در البرز

۱۸ فروردین ۱۴۰۳، ۱۳:۰۹
کد خبر: 85436568
هدفگذاری  ساخت و تکمیل ۳۰۰ مدرسه در البرز

کرج - ایرنا - استاندار البرز با اشاره به کمبود فضای آموزشی و تراکم دانش آموزی دراین استان اعلام کرد: ساخت و تکمیل ۳۰۰ مدرسه جدید تا پایان دولت سیزدهم در البرز هدفگذاری شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، "مجتبی عبداللهی" روز شنبه در نشست نهضت مدرسه سازی استان البرز افزود: سال گذشته طی هم افزایی دولت و خیرین نیک اندیش، حدود ۱۲۰ مدرسه به آموزش و پرورش استان تحویل داده شد و باید برای تحقق تعهد ساخت وتکمیل ۲۰۰ مدرسه دیگر در البرز

تلاش ها مضاعف شود.

استاندار البرز بیان کرد: با توجه به نیاز استان، توسعه فضاهای آموزشی را باهدف محرومیت زدایی در این بخش در اولویت برنامه های البرز قرار گرفته است.

هدفگذاری  ساخت و تکمیل ۳۰۰ مدرسه در البرز


عبداللهی گفت: هر کدام از فرمانداران باید از برش نهضت مدرسه سازی در شهرستان مربوطه آگاه شوند و از ظرفیت های موجود همچون شهرداری ها، خیرین، بخش خصوصی، شهرک های صنعتی با برنامه ریزی دقیق، بهره بگیرند.
وی افزود: باید مسیر ساخت مدارس هموار شود و روند پیچیده اداری حذف شود.


عبداللهی از مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس خواست تا بر روند ساخت مدارس به صورت برخط اطلاع یابند و موانع راه را با پیگیری، برطرف کنند.
وی گفت: یکی از موضوعاتی که اکنون با نزدیک شدن به اوقات فراغت دانش آموزان، جلوه بیشتری پیدا می کند، کمبود امکانات ورزشی و تفریحی همچون سالن های چندمنظوره و استخر، است بنابراین باید در این زمینه نیز ورود جدی صورت گیرد.
استاندار البرز افزود: ایجاد هماهنگی لازم جهت تامین زیرساخت های خدماتی همچون آب، برق و گاز برای مدارس یک ضرورت است و مدیران مربوطه باید همکاری لازم را داشته باشند.
وی گفت: ساخت هنرستان ها در جوار شهرک های صنعتی استان با هدف تسهیل در ارتباط بین صنعت و مدرسه و کارآموزی دانش آموزان، باید با جدیت در دستور کار قرار گیرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha