۱۸ فروردین ۱۴۰۳، ۱۳:۰۰
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85436555
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

قرارگاه جهش تولید با مشارکت مردم در البرز تشکیل شد

۱۸ فروردین ۱۴۰۳، ۱۳:۰۰
کد خبر: 85436555
قرارگاه جهش تولید با مشارکت مردم در البرز تشکیل شد

کرج - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز از تشکیل قرارگاه جهش تولید با مشارکت مردم با هدف تحقق شعار سال در این استان خبر داد.

به گزارش ایرنا" عزیزاله افضلی " روز شنبه در نشست با کارکنان اداره کل اقتصادی استانداری البرز افزود: مردمی سازی اقتصاد، شناسایی و رفع موانع تولید، حمایت از تولیدکنندگان، توسعه زیرساخت‌های لازم برای رونق کسب و کار، تسهیل اعطای مجوزهای کسب و کار، آموزش و توانمندسازی نیروی کار، فرهنگسازی و ترویج مصرف کالای ایرانی و جلب مشارکت مردم در تولید از جمله وظایف این قرارگاه خواهد بود.
وی بیان کرد: تشکیل کارگروهی متشکل از کارشناسان اداره کل اقتصادی و معاونت اقتصادی استانداری البرز برای تدوین برنامه عملیاتی تحقق اهداف این قرارگاه ضروری است .

افضلی یاد آورشد: اطلاع‌رسانی و فرهنگسازی گسترده در خصوص شعار سال و وظایف قرارگاه جهش تولید با مشارکت مردم نیز مدنظر قرار گیرد.

معاون هماهنگی استاندار البرز با تاکید بر خرید کالای ایرانی و حمایت از تولیدکنندگان داخلی، در تحقق شعار سال ادامه داد: امروز تکیه بر ظرفیت های داخلی و بهبود هرچه بیشتر چرخه تولید باید بیش از پیش در اولویت قرار گیرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha