هفته‌ای برای قضاوت داوران چهارمحال و بختیاری

شهرکرد-ایرنا- هفته بیست و دوم لیگ فوتبال برتر ایران در حالی روزهای شنبه تا دوشنبه هفته جاری برگزار می‌شود که این روزهای رقابت‌ها را باید هفته داوران چهارمحال و بختیاری دانست.

به گزارش ایرنا، چهار داور و یک ناظر از چهارمحال و بختیاری در هفته بیست و دوم لیگ برتر باشگاه‌های ایران حضور پررنگ دارند.

دیدار حساس و تماشایی گل گهر سیرجان و پرسپولیس را موعود بنیادی‌فرد به عنوان داور قضاوت می‌کند و حساسیت این دیدار از آن جهت است که تیم پرسپولیس در کورس قهرمانی با رقیب سنتی خود نیاز به سه امتیاز بازی دارد.

در دیگر دیدار نیز حمید نادری بلداجی کمک داور چهارمحال و بختیاری در بازی پیکان تهران و استقلال خوزستان حضور خواهد داشت که داور وسط این دیدار بر عهده علی اصغر مومنی است.

یدالله جهانبازی داور پیشکسوت چهارمحال و بختیاری که سابقه قضاوت دربی را نیز در کارنامه خود دارد در این هفته ناظر بازی ذوب آهن اصفهان و شمس آذر قزوین است که قضاوت این دیدار بر عهده سعاد وفاپیشه است.

اما در مهمترین دیدار هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر در قائمشهر وحید زمانی به عنوان داور وسط و میثم حیدری به عنوان کمک داور دیدار نساجی مازندران و ملوان بندرانزلی را قضاوت می‌کنند.

به گزارش ایرنا، در لیگ فوتبال ایران هم‌اکنون موعود بنیادی‌فرد، میثم حیدری و وحید زمانی به عنوان داور و قهرمان نجفی، حمید نادری و بهمن عبداللهی به عنوان کمک داور از چهارمحال و بختیاری حضور دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha