۱۸ فروردین ۱۴۰۳، ۱۰:۵۲
کد خبرنگار: 2239
کد خبر: 85436334
T T
۲۵ نفر

برچسب‌ها

آغاز عملیات خاکبرداری بزرگترین پروژه مسکونی کشور در اشتهارد

کرج – ایرنا- مدیر کل بنیاد مسکن استان البرز از آغاز عملیات خاکبرداری و آماده سازی بزرگترین سایت طرح نهضت ملی مسکن کشور در شهرستان اشتهارد خبر داد.

به گزارش ایرنا، "علی محمدی" روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : برای آماده سازی این پروژه ۱۰۰ دستگاه ماشین آلات سنگین با همکاری اداره کل راه و شهرسازی البرز و سایر استان ها بکار گرفته شده است.
وی بیان کرد: طبق برنامه ریزی باید این سایت مسکونی در کمتر از هشت ماه برای ساخت و ساز طرح نهضت ملی مسکن آماده سازی شود.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی البرز گفت : این پروژه یکی از برنامه های مهم دولت سیزدهم در امر ساخت مسکن است که باید با رعایت شاخص های مختلف فنی و مهندسی در زمان مقرر احداث و تکمیل شود.
محمدی افزود: برای اجرای این پروژه یک هزارو ۶۰ هکتار از اراضی حاشیه شهر اشتهارد استان البرز اختصاص یافته است که حدود سه میلیون متر مکعب حجم عملیات خاکبرداری در این پروژه داریم .
وی اظهار کرد: این پروژه برای اسکان جمعیت کارگری سه شهرک صنعتی در شهرستان اشتهارد ، خانواده های دارای سه فرزند به بالا استان البرز و سایر اقشار در نظر گرفته شده است.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان البرز گفت : در بحث مسکن روستایی نیز از آغاز دولت سیزدهم تا کنون ساخت و بهسازی ۹ هزار واحد مسکونی در روستاهای این استان در دست اقدام قرار گرفته است.
وی تاکید کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی افزون بر اختصاص تسهیلات ، نظارت های فنی ومهندسی بر چگونگی ساخت وبهسازی واحدهای مسکونی روستایی برای رعایت و تطبیق با شاخص های ایمنی انجام می دهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha