۲۵ فروردین ۱۴۰۳، ۷:۵۱
کد خبرنگار: 5546
کد خبر: 85435871
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

اقتصاد بدون نفت دستاورد بزرگ دولت سیزدهم است

۲۵ فروردین ۱۴۰۳، ۷:۵۱
کد خبر: 85435871
اقتصاد بدون نفت دستاورد بزرگ دولت سیزدهم است

گرگان- ایرنا- منتخب مردم رامیان و آزادشهر در مجلس دوازدهم با اشاره به دستاوردهای دولت سیزدهم در بخش‌های مختلف، گفت: اقتصاد بدون نفت دستاورد بزرگ دولت سیزدهم است

جمشید قائم‌مقام روز شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به توفیقات دولت سیزدهم اظهار کرد: ایران در سایه تحریم‌های دشمن به استقلال جدیدی رسید که قطعا تجربه شرایط جدید با سختی‌هایی همراه است و پس از گذر از این مرحله، به اهداف تعیین‌شده خواهیم رسید.

وی ادامه داد: مردم، دولت سیزدهم را یک دولت مردمی می‌دانند و تلاش شبانه‌روزی دولتمردان را می‌بینند و با تحمل سختی‌ها و تنگناهای اقتصادی همچون دوران دفاع مقدس، حامی نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت خواهند بود.

منتخب مردم رامیان و آزادشهر در مجلس دوازدهم خاطرنشان کرد: عزم و اراده برای رفع مشکلات موجود در دولت وجود دارد و به طور قطع با همدلی موجود بین مجلس شورای اسلامی و دولت و همچنین ایستادگی مردم، نتایج مثبتی حاصل خواهد شد.

قائم‌مقام با بیان اینکه مجلس دوازدهم برای حل مشکلات کشور و گره‌گشایی از مردم با دولت هم‌قسم شده است، افزود: در نخستین جلسه نمایندگان مجلس دوازدهم با دولت فرامین رهبر معظم انقلاب محور قرار گرفت و مقرر شد دولت و مجلس شورای اسلامی، در راستای فرامین معظم‌له گام بردارند.

وی به نامگذاری سال جدید به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» اشاره کرد و توضیح داد: پس از اعلام شعار سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب، تیم اقتصادی دولت و مجلس شورای اسلامی در راستای تحقق جهش اقتصادی با مشارکت مردم وارد عمل شد و حرکت به سوی مردمی‌سازی اقتصاد کلید خورد.

منتخب مردم رامیان و آزادشهر در مجلس دوازدهم ابراز امیدواری کرد؛ با گام‌های مثبت دولت و مجلس شورای اسلامی برای تحقق شعار سال، برنامه‌ریزی‌های اقتصادی به ثمر بنشیند و راه نجات کشور در حوزه اشتغال و معیشت باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha