۱۷ فروردین ۱۴۰۳، ۱۵:۴۸
کد خبرنگار: 1228
کد خبر: 85435763
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

جلوه‌هایی از راهپیمایی‌ مردم پاکستان در روز جهانی قدس + فیلم

اسلام‌آباد - ایرنا - مردم روزه دار پاکستان امروز مصادف با روز جهانی قدس با برگزاری راهپیمایی‌های گسترده در شهرهای مختلف این کشور با سردادن شعارهای ضد صهیونیستی و آمریکایی، ضمن حمایت از مقاومت مردم فلسطین، جنایات رژیم اسرائیل علیه فلسطینیان را محکوم کردند.

به گزارش روز جمعه خبرنگار ایرنا، صدها نفر از نمازگزاران، فعالان سیاسی و رهبران گروه‌های مذهبی پاکستان در اسلام‌آباد پایتخت این کشور، با حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس، خشم و نفرت خود را نسبت به رژیم غاصب صهیونیستی ابراز داشتند.

گروه‌های مختلف در پاکستان بنرهای روز جهانی قدس را در نقاط مختلف اسلام‌آباد و دیگر شهرهای این کشور نصب کرده و یادآور تعهد مردم پاکستان برای حمایت تمام قد از فلسطینیان در برابر رژیم مستبد و تروریست اسرائیل شدند.

جلوه‌هایی از راهپیمایی‌ مردم پاکستان در روز جهانی قدس + فیلم

گروه‌های پاکستانی از جمله جماعت اسلامی، نهضت بیداری امت مصطفی (ص) حزب مجلس وحدت مسلمین (MWM) و حزب تحریک اسلامی نیز به مناسبت روز جهانی قدس، در اسلام‌آباد و دیگر کلان شهرهای پاکستان راهپیمایی حمایت از ملت فلسطین برگزار کردند.

شخصیت‌های سیاسی و مذهبی طی سخنرانی در راهپیمایی امروز ضمن ابراز انزجار از تداوم جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه و اقدامات تهدید آمیز این رژیم در خاورمیانه گفتند: قدرت‌های استکباری دست از دوگانگی در مبارزه با تروریسم برداشته اند در حالی که تغذیه تروریست‌ها از سوی برخی از کشورهای منطقه و قدرت‌های خارجی، باعث رنج و دشواری‌های بسیاری برای ملت‌های مظلوم مسلمان شده است.

آنان از دولت پاکستان خواستند تا روز جهانی قدس را به صورت رسمی و در سطح ملی برگزار کند. همچنین از دولتمردان این کشور مطالبه شد تا نقش فعال‌تری را در مجامع منطقه‌ای و بین المللی برای دفاع از فلسطین و تحت فشار قرار دادن اسرائیل ایفا کنند.

نخست‌وزیر، رئیس و نایب رئیس مجلس پاکستان نیز در پیام‌های خود به مناسبت روز جهانی قدس ضمن تجدید عهد با آرمان‌های ملت فلسطین و محکومیت تداوم اشغالگری رژیم صهیونیستی، گفتند: روز قدس روز یکصدایی مسلمانان و ملت‌های جهان برای نجات فلسطینان از چنگ یک رژیم غاصب و آزادی بیت‌المقدس است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha