حضور در راهپیمایی روز قدس حمایت قاطع از جبهه مقاومت است

ساوه - ایرنا - امام جمعه ساوه گفت: حضور همه جانبه آحاد مختلف مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس حمایت قاطعانه از جبهه مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام جعفر رحیمی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان با اشاره به روز جهانی قدس اظهار کرد: تاریخ یهود بویژه صهیونیزم از عجیب ترین و در عین حال پرحادثه ترین تواریخ جامعه بشری بوده بگونه ای که تاریخ این جمعیت کوچک، مملو از حوادث توام با نیرنگ و جنایت است.

وی اضافه کرد: آنچه که امروز روزه داران را در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان جمع کرده تظاهرات و راهپیمایی عظیم مردمی در محکومیت اسرائیل ریشه در بیانات قرآنی دارد به گونه ای که خداوند فرموده مستکبر را به خاطر خوی استکباری آن طرد کنید.

وی با بیان اینکه باید در مقابل این استکبار، ید واحد بشویم قدرت هایمان را کنار هم بگذاریم تا این استکبار نتواند نفس بکشد و در مقابل اینها مثل کوه استوار باشیم یادآور شد: امروز با گذشت چهل و پنج سال از ابتکار امام راحل همچنان آزادی قدس شریف با رهایی ملت مظلوم و بی دفاع فلسطین از چنگال اشغالگران صهیونیست و تلاش برای محو غده سرطانی اسرائیل آرمان بلند جهان اسلام است.

امام جمعه ساوه گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی امروز، حمایت همه جانبه از جبهه مقاومت و مقابله جدی با نقشه های شوم رئیس جمهور و هیات حاکمه آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی علیه کشورهای اسلامی است.

وی خاطر نشان کرد: مردم با این حضور نشان دادند ‌که حفظ وحدت و وفاق ملی حول محور ولایت فقیه، از قوای سه گانه، نیروهای مسلح و آحاد مسئولین و نهادهای نظام و شخصیت ها و جریان های مرجع جامع حوزه و دانشگاه می خواهیم منویات و رهنمود های مقام عظمای ولایت و رهبری به عنوان نقشه راه انقلاب اسلامی و راهبرد پیشرفت و موفقیت کشور و ضامن، برون رفت از چالش ها و مشکلات امروز جامعه در حوزه اقتصاد و معیشت را سرلوحهاقدامات خود قرار دهند.

حجت الاسلام رحیمی افزود: مسوولان به پشتوانه نصرت الهی و حمایت همه جانبه ملت در این راه، باید از هرگونه غفلت و کوتاهی پرهیز کرده و شناسایی و برخورد قاطع با اشخاص حقیقی و حقوقی که به نوعی در صدد ایجاد مانع و کوتاهی در تحقق تدابیر و راهبرد های معظم له هستند را وظیفه قانونی و انقلابی خود بدانند.

حجت الاسلام رحیمی در ادامه به روز بزرگ عید فطر اشاره کرده و اظهار کرد: نماز عید فطر در حقیقت دریافت پاداش یک ماهه است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha