روز قدس دفاع از آرمان بشریت و نشانه دلبستگی ملت ایران به مردم فلسطین است

تهران - ایرنا - امامان جمعه شهرستانهای استان تهران دفاع از فلسطین را دفاع از عزت، شرف و آرمان بشریت خواندند و گفتند: راهپیمایی روز قدس امنیت کشور و قدرت ایستادگی مردم و مجاهدان را در غزه و فلسطین تقویت می کندو راهپیمایی این روز نشانه وابستگی و دلبستگی ملت مسلمان ایران به قبله اول مسلمین و مردم مظلوم فلسطین است.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام کاظم فتاح دماوندی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر دماوند گفت: آمریکا و اسرائیل با اساس اسلام دشمنند، چرا که اسلام را مانع از چپاولگری شان می‌دانند.

امام جمعه دماوند اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران با پیروی از همین کتاب و سنت در مقابل آنان به پا خاست و انقلاب کرد و پیروز شد.

روز قدس دفاع از آرمان بشریت و نشانه دلبستگی ملت ایران به مردم فلسطین است

وی با بیان اینکه روز قدس نشانه وابستگی و دلبستگی ملت مسلمان ایران به قبله اول مسلمین و به مردم مظلوم فلسطین که یادگار امام خمینی (ره) است، افزود: روز قدس یک پیام جهانی دارد و آن این است که ملت‌های اسلامی نباید زیر بار ظلم بروند و باید با ظالمین و غاصبین مبارزه کنند.

خطیب نماز جمعه دماوند خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران از روز اول درباره قدس و فلسطین موضع واضحی داشت و دارد و آن هم لزوم محو غده سرطانی اسرائیل است؛ دفاع از مظلومین و ستمدیدگان عالم، سیاست اصولی جمهوری اسلامی ایران و دستور امیرالمومنین (ع) است که باید دشمن ظالم و یاور مظلوم باشیم.

امام جمعه دماوند افزود: همه می‌دانند که رژیم صهیونیستی یک رژیم سیری ناپذیر است که قصد دارند همه دنیا را تحت سلطه خود بگیرند و آنها حتی به بحر تا نهر هم راضی نیستند؛ در طول سال‌های گذشته صهیونیست‌ها دائماً شهرک سازی خود را توسعه داده‌اند و آنها هیچ حد و مرز مشخصی برای خود قائل نیستند.

خطیب جمعه دماوند گفت: شرکت در راهپیمایی روز قدس نه فقط به نفع ملت مسلمان فلسطین، بلکه برای ملت ایران هم امنیت زا و قدرت آفرین است و قدم‌هایی که برای حمایت از مقاومت فلسطین برداشته می‌شود به مجاهدان و مبارزان فلسطینی قوت قلب می‌دهد.

امام جمعه قرچک: دفاع از فلسطین مرز حیثیت و آبروی دنیای اسلام است

امام جمعه قرچک گفت: امروز دفاع از فلسطین، مرز حیثیت و آبروی جهان اسلام و شرافت آزادیخواهان جهان است.

روز قدس دفاع از آرمان بشریت و نشانه دلبستگی ملت ایران به مردم فلسطین است

حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قرچک با تقدیر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: امروز غزه خط مقدم جبهه حق علیه باطل است،هر ملت و دولتی که خواستار آزادی بشریت و مخالف رژیم صهیونیستی باشد رزمنده جبهه مقاومت است.

وی تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی اسلامی، آرمان فلسطین بار دیگر به یک اصل تبدیل و امام راحل با نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس موجب شد فلسطین فراموش نشود، دفاع از فلسطین فقط آزاد کردن یک سرزمین نیست بلکه دفاع از عزت، شرف و آرمان بشریت است.
خطیب نماز جمعه قرچک با گرامیداشت یاد شهدای مقابله با رژیم اشغالگر قدس گفت: شهرستان قرچک در طول مبارزه با رژیم جعلی اسرائیل ۲ شهید به نام های میلاد حیدری و خداداد ملکی را تقدیم اسلام کردند که تا پای جان برای دفاع از آرمان فلسطین ایستادگی کردند.

امام جمعه پردیس:راهپیمایی روز قدس قدرت ایستادگی مردم غزه در فلسطین را تقویت می کند

امام جمعه پردیس گفت: راهپیمایی روز قدس امنیت کشورو قدرت ایستادگی مردم و مجاهدان را درغزه و فلسطین تقویت می کند.

روز قدس دفاع از آرمان بشریت و نشانه دلبستگی ملت ایران به مردم فلسطین است

حجت الاسلام سید حسین حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته پردیس اظهارداشت: بنا برمنویات مقام معظم رهبری حضور و شعارها و مشت‌های گره‌ کرده شما، بر قوت و قدرت و ایستادگی فلسطینیان در زندان‌های اسرائیلی می‌افزاید و احساس تنهایی نمی‌کنند.

وی ادامه داد: زنان و مردان وجوانان فلسطینی که در کوچه و خیابان‌های بیت‌المقدس و نوار غزه و شهرهای دیگر فلسطین اشغالی مورد تهاجم اراذل و اوباش صهیونیست‌ها قرار می‌گیرند، شما را حامی و پشتیبان خود می‌بینند و بیشتر مقاومت می‌کنند.

خطیب نماز جمعه پردیس با تسلیت شهادت هفت نفر از فرزندان برومند ایران، خاطر نشان کرد: صهیونیست‌ها در جنگ غزه به آخر خط رسیده‌اند، آنها در ۶ ماه جنگ به هیچ‌کدام از اهداف کلانِ اعلام‌شده در خصوص جنگ دست نیافته‌اند و توانی نیز برای ادامه مسیر ندارند لذا اقدام به ترور مستشاران ایرانی درسوریه کردند.

امام جمعه موقت ورامین: اسرائیل در باتلاق غزه دفن می‌شود

امام جمعه موقت ورامین گفت: اسرائیل قطعا در باتلاق غزه دفن می‌شود و اقداماتی نظیر به شهادت رساندن جمعی از مستشاران نظامی در سوریه نمی‌تواند آنان را از نابود شدن مصون کند.

حجت الاسلام حسین قدوسی نژاد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ورامین اظهار داشت: جنایات صهیونیست‌ها در سوریه و شهادت مستشاران ایرانی نشان دهنده اوج وحشی گری و عدم تعهد صهیونیست‌ها به قوانین بین المللی است.

وی افزود: این جنایت به تلافی شکست‌های مفتضحانه صهیونیست‌ها در برابر مقاومت ملت فلسطین است، آنها که در میدان جنگ نابرابر با فلسطینی‌ها شکست خورده اند با این ترورها به دنبال جبران شکست خود هستند.

خطیب نماز جمعه ورامین خاطرنشان کرد: جنایت صهیونیست‌ها در حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در سوریه و شهادت هفت نفر از بهترین فزندان ایران اسلامی از سپاه پاسداران و مستشاران ایرانی به ویژه سردار زاهدی که از چهره‌های برجسته جبهه مقاومت بود، محکوم است و باید پاسخ دندان شکنی به آن داد.

قدوسی نژاد تصریح کرد: آمریکا و اسرائیل از ایران سیلی خورده اند و تمام شکست‌های خود از جبهه مقاومت را به پای ایران می‌نویسند، از آنجایی که حمله به کنسولگری به مانند حمله به خاک کشور است ما درخواست انتقام داریم.

امام جمعه ملارد: روز قدس منشاء وحدت و اقتدار جهان اسلام است

امام جمعه ملارد روز قدس را منشاء وحدت و اقتدار جهان اسلام برشمرد و گفت: رژیم صهیونیستی در حمله وحشیانه به مردم بی دفاع غزه هیچ ثمره و دستاوردی نداشته و در باتلاق غزه فرو خواهد رفت.

حجت الاسلام محمد خوبانی در خطبه های نمازجمعه این هفته شهر ملارد اظهار داشت:  راهپیمایی روز قدس نماد پشتیبانی از مردم غزه به ویژه مجاهدین خط مقدم مبارزه با صهیونیست ها است و بنا بر آیات قرآنی وظیفه هر مسلمانی است که از مظلوم دفاع کند.

وی افزود: دشمن صهیونیستی مغلوب استقامت و مقاومت ملت فلسطین شده و با شکستی که خورده در اوج قساوت فاجعه آفرینی می کند و خود را به در و دیوار می زند تا از این باتلاق بیرون بیاید.

امام جمعه ملارد به سکوت جامعه جهانی در برابر این کشتار وحشیانه صهیونیست ها اشاره کرد و گفت: بیش از ۳۳ هزار فلسطینی در غزه شهید شده و یک سوم آن ویران و یک چهارم مردم آن در قحطی هستند و این مصداق بارز توحش است و دنیا این ننگ را به کجا خواهد برد.

حجت الاسلام خوبانی خاطرنشان کرد: شواهد نشان میدهد ضربات ایران برای محو اسراییل راهبردی بوده و با اقتدار و تدبیر، فاز جدیدی از جبهه مقاومت در کشورهای منطقه بر علیه رژیم عاصب اسرائیل را طراحی و نفوذ خود را در این صحنه حفظ کرده است.

وی یادآور شد: اسرائیل با به شهادت رساندن فرماندهان و مستشاران ایران به دنبال ضربه زدن نظامی به ایران است که با این اقدامات راه به جایی نبرده و حلقه محاصره اش روز به روز تنگ تر می شود.

امام جمعه شهرستان شهریار: روز قدس رمز انقلاب آزادی خواهان  بر علیه صهیونیست جهانی و استکبار است

حجت الاسلام و المسلمین سید حسین حسینی نوری در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهریار اظهار داشت:معمار کبیر انقلاب  حضرت امام خمینی (ره) با نام گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس برنامه های جبهه استکبار را در هم کوبیده و آن اندیشه ای که برای تغییر جغرافیای منطقه و حذف نام فلسطین از نقشه جهان را داشتند در نطفه خفه شد،با پیروزی انقلاب اسلامی مدتی بعد از پیمان کمپ دیوید هر چه استکبار و صهیونیسم برنامه ریزی کرده بود در هم پیچیده شد.

وی عنوان کرد: روز قدس،روز فلسطین و روز همه آزادی خواهان جهان است، روز همبستگی همه مسلمانان است، این را باید گفت فلسطین سرزمین مقدسی است،قدس قبله گاه نخست مسلمانان است و از دیگر اهمیت های فلسطین اثر آن در حوادث دوران ظهور است،قدس اهمیت بالایی دارد و این بر همه مردم روشن و مبین است .

حجت الاسلام و المسلمین سید حسین حسینی نوری تصریح کرد:قدس فراتر از یک مسئله ملی و به نوعی عربی و دینی است،بلکه  قدس یک آرمان انسانی است ،قدس یک مسئله ای اسلامی است،در کلامی دیگر می‌توان اذعان کرد روز قدس و قدس کلید قیام جهانی بر علیه استکبار است و اینکه روز قدس رمز انقلاب جهانی بر علیه صهیونیست جهانی و استکبار است.

امام جمعه شهریار خاطر نشان کرد:فلسطین به طور حتم خیلی زود به صاحبان اصلی اش برخواهد گشت و رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی از صفحه روزگار حذف خواهد شد و به زودی ان‌شاءالله شاهد تشکیل دولت فلسطین خواهیم بود،این را هم نیز نباید از یاد برد که به حوادث این روزح های فلسطین و غزه لکه ننگی بر تاریخ بشریت است.

امام جمعه پاکدشت مطرح کرد: وحشت در خانه عکنبوتی رژیم صهیونیستی

امام جمعه پاکدشت گفت: شکاف‌های اجتماعی ایجاد شده در داخل سرزمین‌های اشغالی و اعتراض صهیونیست‌ها به نتانیاهو و کابینه او، نشان‌دهنده بروز وحشت در میان آنها است. 

حجت‌الاسلام رضا جوکار امروز در خطبه‌های نماز جمعه پاکدشت، اظهار کرد: روز قدس روز امت اسلام و وحدت و همبستگی ملت‌های مسلمان برای دستیابی به آرمان مقدس خود یعنی آزادی قدس شریف است‌. 

وی با اشاره به اینکه حضور امروز مردم در راهپیمایی روز قدس لبیک به ندای امامین انقلاب بود، خاطرنشان کرد: حضور مردم  تجلیل از رشادت‌های جبهه مقاومت و صبر و استقامت انقلابی مردم مظلوم غزه و فلسطین بود. 

امام جمعه پاکدشت افزود: در ۶ ماهه گذشته بیش از ۳۳ هزار زن، کودک، بیمار و بی‌گناه فلسطینی و غزه به شهادت رسیده‌اند، با وجود کشتار وسیع رژیم صهیونیستی در غزه مردم این منطقه با صبر و استقامت در مقابل آنها ایستاده‌اند. 

حجت‌الاسلام جوکار تاکید کرد: حضور مردم مسلمان و آزادی‌خواه دنیا در راهپیمایی روز قدس اعلام انزجار از ظلم و مدعیان دروغین حقوق بشر بود، روز قدس مردم ایران متفاوت از سال‌های گذشته است چرا که رژیم صهیونیستی مستقیما با این کشور وارد جنگ شده است. 

وی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی برای نجات خود از باتلاق غزه می‌خواهد جهت جنگ را به سمت ایران تغییر دهد، عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران هوشمندانه و مدبرانه و تحت تدابیر فرماندهی معظم کل قوا حرکت می‌کند.

امام جمعه پاکدشت خاطرنشان کرد: اقدامات اخیر رژیم صهیونیستی در سوریه و شهادت سردار زاهدی و همراهانش نشان از سقوط این رژیم را دارد، شکاف‌های اجتماعی ایجاد شده در داخل سرزمین‌های اشغالی و اعتراض آنها به نتانیاهو و کابینه او نشان‌دهنده بروز وحشت در میان آنها است. 

وی تصریح کرد: حضور با شکوه مردم در راهپیمایی مسئولیت مسئولان و کارگزاران را دو چندان می‌کند و باید جهادی‌تر و میدانی‌تر پیگیر حل مشکلات اقتصادی مردم باشند، تیم اقتصادی کشور باید ترمیم و تقویت شود و فرماندهی واحد برای این تیم قرار داده شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha