۱۷ فروردین ۱۴۰۳، ۱۳:۵۱
کد خبر: 85435614
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دفاع از فلسطین آرمان ملت ایران است

۱۷ فروردین ۱۴۰۳، ۱۳:۵۱
کد خبر: 85435614
دفاع از فلسطین آرمان ملت ایران است

تبریز - ایرنا - نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری گفت: حضور مردم در راهپیمایی امروز نشان داد مردم هرگز از آرمان دفاع از فلسطین کوتاه نمی آید.

به گزارش ایرنا، آیت الله علی ملکوتی روز جمعه در پایان راهپیمایی روز قدس در تبریز با بیان اینکه استکبار جهانی درصدد تسخیر منطقه و تسلط بر کشورهاست، گفت: در طول تاریخ تلاش امریکا بر این بوده تا سران کشورهای منطقه وابسته به غرب شوند و بدون اجازه ابر قدرت ها آب هم نخورند.

وی با اشاره به اینکه حکام کشورمان در زمان طاغوت با امر استکبار فعالیت می کردند ، گفت: سرنوشت آنان باید درسی برای حکام کشورهای اسلامی باشد .

نماینده مجلس خبرگان با بیان اینکه فلسفه ایجاد اسراییل تسلط به منطقه است تا غرب آسیا همیشه زیر سلطه باشد، گفت: با تدبیر جمهوری اسلامی و رهبری به طور قطع کشوری به نام اسراییل روی زمین نخواهد ماند و با وحدت مسلمانان، فلسطینی ها نجات می یابند.

وی حمایت مالی و معنوی از غزه و فلسطین را ضروری دانست و گفت: اگر عقل و شرع را در نظر بگیریم باید در مقابل ظالم ایستاد و از مظلوم دفاع کرد.

آیت الله ملکوتی با بیان اینکه این شیوه آموزه اصلی ادیان الهی و به خصوص اسلام است، گفت: کسانی که در این زمینه شائبه ایجاد می کنند یا ناآگاهند و یا مزدور هستند.

وی با بیان اینکه در تمام کشورهای آزادی خواه حمایت از فلسطین در راستای عمل به حکم دیانت و شریعت است، گفت: افراد غافل باید بدانند که امروز مردم با درک بالای سیاسی برای دفاع از مردم مظلوم آمده اند.

نماینده مجلس خبرگان به همکاریهای برادرانه ایران و سوریه اشاره و تاکید کرد: همه کشورهای منطقه باید برای اهداف عالی اسلام و نابودی اسراییل تلاش کنند.

در پایان این راهپیمایی قطعنامه ای در هفت نبرد با اشاره به پایداری و پایبندی ایران و ایرانی و ملت‌های رشید مسلمان در پیگیری آرمان فلسطین و آزادی قدس شریف به ثمر نشسته است و پس از نبرد 'طوفان الاقصی' و ناکامی و شکست رژیم گرگ صفت صهیونیستی و حامیان پلید آن به‌ویژه آمریکای جنایتکار در دستیابی به اهداف شیطانی، با اعجاز الهی و قرآنی مقاومت بی‌مانند فلسطین و غزه و پشتیبانی مقتدرانه و شجاعانه جبهه مقاومت اسلامی سرمایه‌های استعماری یکصد ساله صهیونیسم بین‌الملل و رژیم خبیث صهیونیستی در سراشیبی فروپاشی و زوال قرار گرفته است؛ در محکومیت جنایت های رژیم صهونیستی در غزه قرائت شد.

راهیپمایی روز جهانی قدس امروز همزمان با سراسر کشور با شعار محوری «از طوفان الاقصی تا طوفان الاحرار» در آذربایجان شرقی برگزار شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha