آنچه ساکنان ایران کوچک به زبان آوردند/ خشم و انزجار از صهیونیست

کرج-ایرنا- ۱۷ فروردین ماه ۱۴۰۳ یک روز به یادماندنی در تاریخ حماسه های مردم انقلابی استان البرز است ، روزی متفاوت از ایام دیگر سال که با ابراز خشم و انزجار عمیق ساکنان ایران کوچک از فهرست بلند جنایت های رژیم صهیونیستی در غزه و خاورمیانه همراه شد.

به گزارش ایرنا، راهپیمایان روزه دار البرزی در اقصی نقاط این استان از جمله کرج روز جمعه به خیابان ها ِآمده و با مشت هایی گره کرده، جبهه استکباری را به چالش کشیدند و بر آرمان بلند دفاع از مظلومان تاکید دوباره داشتند.

صحبت های راهپیمایان البرزی حکایت از نفرت از پلیدی سیمای شیطانی استکبار و صهیونیست داشت که شهادت جمعی از فرزندان ایران زمین به دست صهیونیست ها احساسات مردم را جریحه دار و برای دشمن صهیونیستی خط و نشان کشیدند.

روزه داران کرج در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بر این باور هستند که جنایات اسرائیل غاصب به خصوص در یک سال اخیر با حمله بی رحمانه به غزه که همچنان نیز ادامه دارد و در کنار آن اقدامات ننگین دیگر مانند حمله به کنسولگری کشورمان که منجر به شهادت رسیدن تعدادی از فرماندهان ایرانی شد، بیانگر روزهای پایانی عمر این رژیم پلید و شیطانی است .

یاسر روستاکاری یکی از شرکت کنندگان در این راهپیمایی عنوان کرد:رژیم غاصب صهیونیستی با حمله به کنسولگری کشورمان نشان داد برای نجات خود از مهلکه به هر جنایتی دست می زند.
وی اضافه کرد: به شهادت رساندن مردم مظلوم و بی دفاع غزه کار دیگری است که توسط این رژیم جنایتکار در حال تکراربوده اما تاریخ گواه سکوت مجامع بین المللی در برابر این جنایت ها است.
دبیر یکی از دبیرستان های دخترانه شهرستان کرج با بیان اینکه مردم ایران امروز قوی تر از همیشه برای نابودی رژیم صهیونیستی و به زمین نشاندن حامیان آنها به میدان آمدند، گفت: سالها است که شاهد جنایات این رژیم دست نشانده در منطقه و سکوت حامیانشان در مقابل این جنایت ها هستیم و همین مساله سبب شده تا جسارت این غده سرطانی به تعبیر امام خمینی(ره) بیشتر شده و برای بقای خود دست به هر کاری بزند.
آزاده موسوی فراهانی افزود: از کشتن کودکان غزه گرفته تا حمله به سوریه و شهادت نیروی نظامی و غیر نظامی که توسط این رژیم غاصب امروز به اوج خود رسیده و سبب شده تا هر لحظه نفرت آزادی خواهان دنیا از این رژیم منحوس بیشتر و بیشتر شود.
کارمند بازنشسته شهرداری کرج نیز با اعلام انزجار خود از اقدامات صورت گرفته توسط اسرائیل جنایتکار در حمله به کنسولگری ایران بیان کرد:این رژیم غاصب از گذشته تا به امروز هیچ وقت جایی در منطقه نداشته و نخواهد داشت و با اینگونه اقدامات خود را یک قدم دیگر به نابودی نزدیک تر می کند.
وی که خود را سید علی موسوی معرفی کرد، افزود: سوال ما این است‌ که‌ آیا دنیا و کشورهای به اصطلاح مدعی حقوق بشر جنایات های این رژیم خون آشام را در غزه نمی ببیند؟ آیا سازمان ملل از قحطی و گرسنگی مردم و کودکان غزه اطلاعی ندارد؟ چگونه وجدان های بیدار در برابر این همه جنایت سکوت کردند؟.
وی با بیان اینکه برای نابودی این رژیم غاصب که امنیت منطقه را به خطر انداخته این بار قوی تر و محمکتر از همیشه به میدان آمدیم، گفت:دنیا امروز به چشم خود خواهد دید که ایران اسلامی همانند سال‌های گذشته همچنان بر اراده همیشگی خود که نابودی اسرائیل است مقتدرانه ایستاده و هیچ‌گاه و هیچ گاه از این اراده خود کوتاه نخواهد آمد.
محدثه ۱۰ ساله دانش آموز کرجی که به همراه ۲ خواهر و پدر و مادرش در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده بود، به چهره مظلوم کودکان غزه اشاره کرد و گفت: ای کاش می توانستم قدمی کوچک برای این کودکان بردارم و تنها راهی که پیدا کردم شرکت در این راهپیمایی بود.
وی تصریح کرد: شعار مرگ براسراییل و آمریکا شعار همیشگی مردم ایران اسلامی تا محو و نابودی این رژیم اشغالگر و تمام حامیان آنها خواهد بود.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha