مرتضوی: خوی رژیم صهیونیستی کودک‌کشی و ظلم است

۱۷ فروردین ۱۴۰۳، ۱۱:۵۹
کد خبر: 85435358
مرتضوی: خوی رژیم صهیونیستی کودک‌کشی و ظلم است

تهران_ایرنا_وزیر کار،تعاون‌ و رفاه اجتماعی گفت: خوی رژیم صهیونیستی کودک‌کشی، انسان کشی و ظلم است،اکنون حکام رژیم صهیونیستی به مثابه گرگ درنده ای هستند و هر روز جمعی از مردم مظلوم غزه را به شهادت می رسانند.

"صولت مرتضوی" وزیر کار،تعاون‌و رفاه اجتماعی صبح امروز در حاشیه راهپیمایی روز قدس درگفت وگو با خبرنگار ایرنا درباره اهمیت روز قدس گفت: خوی رژیم صهیونیستی کودک‌کشی، انسان کشی و ظلم است،اکنون حکام رژیم صهیونیستی به مثابه گرگ درنده ای هستند و هر روز جمعی از مردم مظلوم غزه را به شهادت می رسانند.

وی در ادامه با اشاره به شکست مفتضحانه رژیم کودک‌کش صهیونیستی در طوفان الاقصی بیان کرد: این شکست بنا به تعبیر مقام معظم رهبری ترمیم پذیر نیست ولی این رژیم برای ترمیم این شکست دست به شیوه‌های غیر انسانی می‌زند.

وزیر کار تعاون و رفاه اجتماعی تصریح کرد: برای فرافکنی مرز های مصوب حاکم بر قواعد بین المللی را می شکنند و به سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران که براساس تمام معاهدات و مقررات بین المللی از مصونیت برخودار است حمله می‌کنند.امیدوارم خون شهدای ما و شهدای مظلوم غزه سبب شود که این غده چرکین از پیکر جهان بشریت محو شود.

سرخط اخبار سیاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha