۱۷ فروردین ۱۴۰۳، ۱۱:۳۶
کد خبرنگار: 2203
کد خبر: 85435350
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

همبستگی مرزنشینان خراسان جنوبی با مردم فلسطین + فیلم

۱۷ فروردین ۱۴۰۳، ۱۱:۳۶
کد خبر: 85435350
همبستگی مرزنشینان خراسان جنوبی با مردم فلسطین + فیلم

بیرجند - ایرنا - مرزنشینان و عشایر خراسان جنوبی با حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس، خشم و انزجار خود را از اقدامات وحشیانه رژیم کودک‌کش صهیونیستی ابراز داشتند و ندای آزادی قدس شریف را سر دادند.

به گزارش ایرنا مردم چهار شهرستان مرزی درمیان، زیرکوه، سربیشه و نهبندان خراسان جنوبی روز جمعه ساعاتی قبل از شروع رسمی راهپیمایی روز جهانی قدس همصدا با مردم آزاده جهان و ایران به میدان آمدند.

امروز مرزنشینان خراسان جنوبی رساتر و با صلابت‌تر به دشمنان جهان اسلام نشان دادند حامی و پشتیبان مردم مظلوم فلسطین و غزه هستند و خواستار پایان دادن به اقدام‌های وحشیانه رژیم اشغالگر قدس هستند.

راهپیمایی امروز مرزنشینان خراسان جنوبی تجلی زیبایی از وحدت شیعه و سنی، اتحاد و همدلی بین مسلمانان در یاری رساندن به مظلوم است.

راهپیمایان با سر دادن شعارهای "شیطان حمایت می‌کند صهیون جنایت می‌کند"، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل و "پیرو خط رهبریم‌، دشمن هر ستمگریم" اقدامات رذیلانه رژیم جعلی اسرائیل در غزه و حمله این رژیم خون آشام به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کردند.

نوجوانان و کودکان در این مراسم حضور پررنگی دارند و با هدف ابراز همدردی با کودکان غزه پوسترهای مزین به شهدای کودک فلسطینی را حمل کردند.

راهپیمایی روز قدس امروز جمعه هفدهم فروردین همزمان با سراسر جهان و کشور در بیش از ۱۳۰ نقطه خراسان جنوبی با حضور گسترده مردم به سمت میعادگاه نماز جمعه برگزار شد.

این استان به طول ۳۳۱ کیلومتر در چهار شهرستان زیرکوه، درمیان، سربیشه و نهبندان با کشور افغانستان مرز مشترک دارد و حدود ۴۰ درصد جمعیت خراسان جنوبی در مناطق روستایی ساکن هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha