اورسجی: ورزشکاران جهان با عدم مبارزه با صهونیست‌ها، جعلی بودن این رژیم را فریاد بزنند

تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون کبدی گفت: ورزشکاران جهان با عدم مبارزه با صهیونیست‌ها نشان بدهند که این رژیم را قبول ندارند.

به گزارش ایرنا، عباس اورسجی، رئیس فدراسیون کبدی در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا گفت: جامعه ورزش هم به عنوان قطره ای از دریای خروشان مردم ایران در این راهپیمایی حضور پیدا کرده‌اند و این جای تعجبی ندارد و مردم ایران همواره یاور مظلومان در اقصی نقاط جهان به خصوص مردم فلسطین هستند.

وی با بیان اینکه رژیم غاصب و کودک‌کش اسرائیل در یک نبرد یک طرفه با سلاح‌های آمریکایی به مردم مظلوم فلسطین ظلم می‌کند، افزود: وظیفه خودمان می‎‌دانیم حداقل با حضورمان همراهی با مردم فلسطین داشته باشیم.

اورسجی با اشاره به اینکه جنایات صهیونیست‌ها را چه کشورهای مسلمان و چه غیر مسلمان محکوم می‌کنند، تصریح کرد: وقتی کودک‌کشی انجام می‌شود، همه آن را محکوم می‌کنند و دل همه را به درد می‌آورد. کودک و زن بی‌پناه چه گناهی کرده است که زیر ستم قدرت پوشالی قرار بگیرند.

رئیس فدراسیون کبدی تاکید کرد: ورزشکاران همه کشورهای دنیا می‌توانند با عدم حضور مقابل ورزشکاران صهیونیست نشان دهند که این رژیم مورد قبول دنیا نیست.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha