یک مسئول وزارت دفاع: دستاوردهای انقلاب اسلامی دشمن را ترسانده است

کرمان- ایرنا- جانشین سازمان عقیدتی- سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: حادثه اخیر حمله تروریستی به کنسولگری ما در سوریه نشان  می‌دهد دستاوردهایی که انقلاب اسلامی به وجود آورده  دشمن را از این انقلاب ترسانده است.

حجت الاسلام علی شیرازی روز جمعه در جریان راهپیمایی روز قدس در کرمان به خبرنگار ایرنا اظهارداشت: نگاه نکنید که امروز دشمن در سوریه حرکتی تروریستی انجام می دهد و چند نفر از مستشاران ما را شهید می کند، هرچند فراق این عزیزان سخت است اما نشان دهنده استیصال و ترس آنان است.

وی تاکید کرد: ما جوانب امر را که نگاه می کنیم می بینیم دنیا می خواهد که ما نباشیم اما امروز کشور ما قدرتمند است.

حجت الاسلام شیرازی بیان کرد: دشمن می داند استمرار حرکت انقلاب به معنی نابودی رژیم اسراییل و امریکا است.

یک مسئول وزارت دفاع: دستاوردهای انقلاب اسلامی دشمن را ترسانده است
حجت الاسلام علی شیرازی

جانشین سازمان عقیدتی- سیاسی وزارت دفاع گفت: دشمنان یقین دارند که در نظم آینده جهان نقشی ندارند.

وی بیان کرد: ما در انقلاب اسلامی می خواهیم رژیم های جنایتکار مثل اسراییل و آمریکا و هیچ طاغوتی در دنیا نباشد.

به گزارش ایرنا راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر کرمان با حضور گسترده مردم روزه‌دار و انقلابی همراه با مسئولان استانی از جمله نماینده ولی فقیه در استان و استاندار کرمان،نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، نیروهای نظامی و انتظامی از ساعت ۱۰ از چهارراه بسیج به سمت مصلای امام علی (ع) آغاز شد.

امام خمینی سال ۱۳۵۸ در پیامی خطاب به مسلمین ایران و جهان، آخرین جمعه ماه رمضان را روز قدس نامیدند و از مسلمانان جهان و دولت‌های اسلامی خواستند برای کوتاه کردن دست رژیم اسراییل و پشتیبانان آن در این روز راهپیمایی کنند و اینک در بسیاری از بلاد اسلامی شاهد این راهپیمایی و محکومیت صهیونیست ها هستیم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha