دولت در حوزه فرهنگ خوب کار می‌کند/ رژیم صهیونیستی نابود می‌شود

تهران- ایرنا- دبیر شورای‌عالی انقلاب فرهنگی درباره اقدامات فرهنگی دولت سیزدهم گفت: دولت هم در حوزه اقتصادی و هم در حوزه فرهنگی کارهای خوبی انجام داده است.

حجت الاسلام «عبدالحسین خسروپناه» در حاشیه راهپیمایی روز قدس در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به حضور مردم در روز قدس، گفت: مردم با اسقبال گرم خود با زبان روزه، در این هوای گرم حضور پیدا کرده‌اند و به استقبال تشییع پیکر شهدای جنایات ترویستی دمشق رفتند. مردم با ایمان دینی و انقلابی که دارند در این راهپیمایی حضور پیدا کردند و بعد هم در نماز جمعه شرکت می‌کنند.

وی افزود: راهپیمایی روز قدس امسال همانطور که مقام معظم رهبری بیان فرمودند اختصاص به کشورهای اسلامی ندارد و کشورهای غیراسلامی هم عهد و پیمان بسته‌اند تا در این راهپیمایی شرکت کنند و رژیم غاصب صهیونیستی را با مشت آهنین‌ خود محکوم کنند.

دبیر شورای‌عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه این رژیم به زودی نابود خواهد شد، اظهار کرد: کودک‌کشی، نسل‌کشی و کشتاری را هم که این رژیم در غزه انجام می‌دهد چاهی است که برای خود می‌کند و روز به روز به مرگ خود نزدیکتر می‌شود.

دولت سیزدهم در حوزه اقتصادی و فرهنگی کارهای خوبی انجام داده است

خسروپناه درباره اقدامات فرهنگی دولت سیزدهم نیز گفت:دولت هم در حوزه اقتصادی و هم در حوزه فرهنگی کارهای خوبی انجام داده است. در حوزه اقتصاد بسیاری از شرکت‌های صنعتی تعطیل‌شده یا نیمه تعطیل احیا شدند و مجددا شرکت‌های جدید راه‌اندازی شده است.

وی افزود: در حوزه عمرانی هم بسیاری از جاده‌ها و صنایع که راه‌اندازی آن حتی از دولت‌های قبل آغاز شده بود، مجددا راه‌اندازی و نهایی شده است. در دولت سیزدهم در حوزه فرهنگی هم مجتمع‌های فرهنگی فراوانی در کشور راه‌اندازی شده است.

دبیر شورای‌عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه حجاب و عفاف برای دولت سیزدهم از اهمیت بالایی برخوردار است، تاکید کرد: شورای عالی انقلاب فرهنگی با جدیت این موضوع را دنبال می‌کند؛ مصوباتی هم در این خصوص داشته است و البته وظیفه قوه قضائیه و قوه مجریه است که این ضوابط را اجرا و پیگیری می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha