رییس فدراسیون سوارکاری: آمدیم تا انزجار خود را از رژیم صهیونیستی نشان دهیم

تهران- ایرنا- رییس فدراسیون سوارکاری با تاکید بر اینکه جامعه سوارکاری در کنار مردم بوده و خواهد بود گفت: در راهپیمایی روز جهانی قدس در کنار آحاد مردم و ملت ایران حضور داشتیم تا انزجار خود را از رفتارهای غیرانسانی رژیم غاصب صهیونیستی نشان دهیم.

محمد کاظمیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا و در حاشیه راهپمیایی روز جهانی قدس خاطر نشان کرد: جامعه سوارکاری در کنار آحاد ورزشکاران و جامعه ورزش در این راهپمیایی حضور دارد، ما اعتقاد داریم اصل در ورزش عدالت است اما امروز شاهد بی‌عدالتی‌ها و کودک‌کشی‌هایی هستیم که همه چیز را تحت‌الشعاع خود قرار داده و آمدیم تا انزجار خود را از رفتارهای غیرانسانی رژیم غاصب صهیونیستی نشان دهیم.

وی ادامه داد: جامعه ورزش از مردم جدا نیست و مردم به خوبی ظلم را می‌شناسند، جامعه سوارکاری هم از این قاعده مستثنی نیست و ما خودمان را در کنار مردم و با آنها می‌بینیم.

رییس فدراسیون سوارکاری گفت: من از جامعه سوارکاری هستم و کارم را به گونه‌ای آغاز کردم که تصورات قبلی را کنار گذاشته و نشان دهیم خادم مردم هستیم.

وی تاکید کرد: در این رشته‌ هم مانند سایر رشته‌های ورزشی افراد متمولی حضور دارند اما همه ما از مردم و در کنار آنها هستیم و انسانیت و عدالت حرف اول را خواهد زد.

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha