۱۷ فروردین ۱۴۰۳، ۱۲:۳۹
کد خبرنگار: 2668
کد خبر: 85435278
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

مردم ایوان خشم و انزجار خود را از اسرائیل غاصب به نمایش گذاشتند

ایلام - ایرنا - مردم مسلمان و روزه‌دار شهرستان ایوان با حضور پرشور در راهپیمایی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با صدایی رساتر از همیشه، حمایت از فلسطین و انزجار از جنایت های رژیم غاصب صهیونسیتی را فریاد زدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مردم روزه دار شهرستان ایوان همصدا با دیگر نقاط استان و کشور با حضور در راهپیمایی روز قدس امسال که شعار محوری آن "از طوفان الاقصی تا طوفان الاحرار" است، خشم و انزجار خود را از رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی فریاد زدند.

اقشار مختلف مردم این شهرستان همگام با مسئولان همچون سنوات گذشته با وحدت در کنار هم با شعار همیشگی الله اکبر، حمایت و پشتیبانی خود را از مردم مظلوم فلسطین و جنایت های اخیر رژیم غاصب صهیونیستی اعلام کردند.

آنان همچنین با شعارهای مرگ بر اسراییل ، مرگ بر آمریکا، جنایت اسراییل جنایت امریکاست، حکومت اسراییل خانه عنکبوت است، این رژیم پوشالی در حالت سقوط است، خشم و انزجار خود را از رژیم صهیونیستی و حامیانش به نمایش گذاشتند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی پلاکاردها،پرچم ها و دست نوشته هایی که بر روی آنان شعارهای ضد اسراییلی و آمریکایی نوشته شده بود با خود حمل می کردند.

توجه به جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی و به شهادت رساندن شماری از نیروهای مخلص و خدوم سپاه و استمرار جنایات این رژیم در غزه، باعث شده است راهپیمایی امسال روز قدس با حضور پرشورتر مردم و انزجار و تنفر شدیدتر نسبت به این رژیم غاصب همراه باشد.

راهپیمایی روز جهانی قدس در ایوان از لحظاتی پیش از در فرمانداری آغاز و به سمت مسجد حضرت ابوالفضل (ع) این شهر ادامه دارد.

به گزارش ایرنا، حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، شانزدهم مرداد سال ۱۳۵۸ هجری خورشیدی مصادف با سیزدهم رمضان ۱۳۹۹ هجری قمری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان هر سال را به عنوان روز قدس تعیین کردند و آن را روز حیات اسلام نامیدند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha