۱۷ فروردین ۱۴۰۳، ۱۰:۵۲
کد خبر: 85435244
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تشییع پیکرهای مطهر شهدای مدافع امنیت در یزد و اردکان + فیلم

یزد- ایرنا- همزمان با راهپیمایی روز جهانی قدس تشییع پیکرهای مطهر سه شهید مدافع امنیت سپاه الغدیر استان روز جمعه با حضور گسترده اقشار مختلف مردم در شهرستان‌های یزد و اردکان برگزار شد.

به گزارش ایرنا، این مراسم معنوی با حضور گسترده اقشار مختلف مردم به خصوص خانواده شهیدان و ایثارگران از میدان شهید بهشتی آغاز شد و شرکت کنندگان با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، حسین حسین شعارماست، شهادت افتخارماست و مرگ بر منافق، جنایت اخیر تروریستی در سیستان و بلوچستان را محکوم کردند.

همچنین شرکت کنندگان به یاد شهدای انقلاب اسلامی و شهدای اخیر حادثه تروریستی در راسک و چابهار به نوحه خوانی و عزاداری پرداختند و بر تداوم راه شهیدان و شناسایی عوامل استکبار جهانی و کروهک‌های وابسته به دشمنان تاکید کردند.

پیکر پاک شهید «امیرمحسن حسن‌نژاد» و شهید «حسین سرسنگی» پس از اقامه نمازجمعه از میدان امام رضا (ع) به سمت گلزار شهدای خلدبرین یزد تشییع و خاکسپاری می شود، پیکر شهید «حسین انتظاریان» نیز در اردکان تشییع و پس از نماز در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده می شود.

همچنین مراسم بزرگداشت شهدای امنیت استان یزد روز یکشنبه نوزدهم فروردین ماه جاری از ساعت ۷:۳۰ صبح در مسجد روضه محمدیه (حظیره) برگزار می‌شود.

به دنبال حمله تروریستی گروهک تروریستی جیش الظلم به مقرهای سپاه پاسداران و نیروی انتظامی در استان سیستان و بلوچستان، تعدادی از مدافعان و سبزپوشان حریم امنیت و ولایت سپاه الغدیر استان یزد که برای تامین امنیت مرزهای جنوب شرق حضور یافته بودند زخمی و سه نفر از عزیزان پاسدار به فیض شهادت نائل آمدند.

استان یزد چهار هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است .

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha