۱۷ فروردین ۱۴۰۳، ۱۰:۲۷
کد خبرنگار: 2203
کد خبر: 85435243
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خروش مردم خراسان جنوبی در روز قدس + فیلم

۱۷ فروردین ۱۴۰۳، ۱۰:۲۷
کد خبر: 85435243
خروش مردم خراسان جنوبی در روز قدس + فیلم

بیرجند - ایرنا - مردم خراسان جنوبی در روز جهانی قدس همگام با سایر هموطنان در حمایت از ملت مظلوم و مقتدر فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی به پا خاستند.

به گزارش ایرنا قشرهای مختلف مردم در بیش از ۱۳۰ نقطه شهری و روستایی استان امروز - جمعه هفدهم فروردین - برای محکوم کردن اقدامات رذیلانه رژیم جعلی اسرائیل در غزه و محکومیت حمله این رژیم خون آشام به کنسولگری ایران در دمشق بار دیگر به میدان آمدند.

امروز در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مصادف با روز جهانی قدس که با شعار محوری "طوفان الاحرار" نامگذاری شده، راهپیمایی در مرکز استان ساعت ۱۰ صبح از میدان ابوذر در مسیر خیابان ارتش، خیابان پاسداران به سمت مسجد امام حسین (ع) با حضور گسترده مردم مومن و روزه دار این دیار آغاز شد و نماینده ولی فقیه در استان، استاندار خراسان جنوبی و مسئولان استان نیز به مردم پیوستند.

آنچه مشهود است روز جهانی قدس امسال رنگ و بوی دیگری به خود گرفته و موج خروشان از مردم روزه‌دار در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به راه افتاده است.

شرکت کنندگان در راهپیمایی امروز در حالی که تصاویری از امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب، شهدای مدافع حرم و امنیت را به همراه دارند، یکصدا و متحد شعارهایی همچون مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل،  حمام خون به پا شد/ فلسطین کربلا شد، اسرائیل بی ریشه غزه تسلیم نمیشه، رژیم صهیونیستی، جُرثُومه فساد است/ اسلام با صهیونیسم همیشه در جهاد است سر می‌دهند.

مردم مناطق مرزی خراسان جنوبی اعم از شیعه و سنی نیز صبح امروز و قبل از شروع رسمی راهپیمایی به حرکت درآمدند و صحنه‌هایی باشکوه در دفاع از مظلوم به نمایش گذاشتند.

همچنین به منظور تسهیل در عبور و مرور و افزایش ضریب ایمنی برای شرکت کنندگان و جلوگیری از مشکلات ترافیکی و بروز حوادث در این روز، محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های تردد و توقف در مسیر برگزاری مراسم روز قدس و محل اقامه نماز جمعه اعمال شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha