خون کودکان مظلوم غزه دامن اسرائیل را می گیرد+ فیلم

یاسوج - ایرنا - استاندار کهگیلویه و بویراحمد با قدردانی از حضور حماسی و با شکوه قشرهای مختلف مردم در راهپیمایی عظیم روز قدس و ابراز همدردی با مردم مظلوم فلسطین گفت: خون کودکان مظلوم غزه دامن اسرائیل را خواهد گرفت.

سید علی احمدزاده روز جمعه در حاشیه راهپیمایی روز قدس در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به حضور گسترده مردم یاسوج و سایر شهر های استان در راهپیمایی روز قدس، تاکید کرد: این حضور آگاهانه و بصیرت اقشار مختلف مردم خاری در گلوی دشمنان و سبب امیدواری بیشتر مردم مظلوم غزه و فلسطین و جبهه مقاومت است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد:در شرایطی که مردم مظلوم اما قوی و با اراده سرزمین های اشتغالی زیر بار ظلم و استبداد جنایتکاران قرار دارند حمایت همه مردم دنیا به ویژه هموطنان ایران اسلامی و در صحنه بودن آنان در راهپیمایی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان امید را در دل ملت فلسطین به ویژه مردم غزه زنده می کند.‌

وی بیان کرد:مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی و استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس همراه با تمام ملت های آزادی خواه دنیا انزجار خود از رژیم منحوس، جنایتکار و نسل کش اسرائیل را به نمایش گذاشته اند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد:دشمن غاصب صهیونیستی به پشتوانه آمریکا و دیگر کشورهای غربی در حال قتل عام مردم غزه است و تمام امکانات جنگی و تسلیحاتی که این رژیم جعلی علیه ملت فلسطین و مردم غزه استفاده می کند همه مربوط به این کشورهاست.

وی بیان کرد:به شهادت رساندن بیش از ۳۲ هزار نفر و مجروح شدن ۷۵ هزار نفر طی چند ماه اخیر گواه نسل کشی و جنایت های غیرانسانی اسرائیل است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha