۱۸ فروردین ۱۴۰۳، ۸:۴۸
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 85435176
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

گردشگری سلامت در شهرستان‌مرزی خواف توسعه می‌یابد

خواف-ایرنا- نماینده منتخب مردم خواف و رشتخوار در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه گردشگری سلامت به عنوان یک نیاز مهم منطقه در اولویت برنامه‌های شهرستان مرزی خواف قرار خواهد گرفت.

امیر توکلی رودی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شهرستان خواف با توجه به همجواری و مرز مشترک با کشور افغانستان قابلیت تبدیل به مقصد گردشگری سلامت این کشور را دارد که با ایجاد شهرک سلامت بستر این موضوع فراهم می‌ شود.

وی تصریح کرد: استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی، تامین اجتماعی و صنایع معدنی منطقه‌ در مقوله گردشگری سلامت موجب هم افزایی و توسعه کمی و کیفی فعالیتهای این بخش می شود.

نماینده منتخب مردم خواف و رشتخوار ادامه داد: با ایجاد شهرک سلامت و با توجه به زیرساختهای درمانی موجود خواف تبدیل به مقصد گردشگری سلامت افغانستان خواهد شد.

وی گفت:‌ خواف از ظرفیتهای زیادی در حوزه آموزش بهداشت و درمان برخوردار بوده و سرآمد نخبه پروری در این بخش است و بر این اساس ارتقاء نیافتن مجتمع آموزش عالی سلامت این شهرستان دغدغه‌ای به جا است و باید با رفع مشکلات موجود از همه ظرفیت ها در این زمینه بهره گرفت.

توکلی رودی از نخبگان و صاحب نظران در حیطه بهداشت و درمان خواست با همدلی، همکاری و مطالعات تخصصی در جهت بهبود حداکثری وضعیت موجود و رفع کاستی های گردشگری سلامت و ارتقای مجتمع آموزش عالی سلامت به روش های نوین قدم بردارند.

شهرستان خواف با ۱۲۳ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان در فاصله ۲۶۷ کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha