راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور پرشور مردم دارالعباده آغاز شد

یزد- ایرنا- مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور گسترده اقشار مختلف مردم ولایی و انقلابی دارالعباده از میدان شهید بهشتی یزد آغاز شد.

به گزارش ایرنا، با توجه به تشییع همزمان پیکر سه شهید امنیت که در حادثه تروریستی راسک به شهادت رسیدند، راهپیمایی روز قدس نسبت به سنوات گذشته با حضور چشمگیر شهروندان یزدی همراه بود و در آغاز راهپیمایی، به یاد شهدای انقلاب اسلامی و مدافعان امنیت برنامه مداحی برگزار شد.

شرکت کنندگان در راهپپمایی قدس در حالی که با خود پلاکاردها و دست نوشته‌هایی در اعلام انزجار از غاصبان صهیونیستی حمل می‌کردند با شعارهای مرگ بر منافق، یاد شهیدان وطن زنده باد، الله اکبر، خامنه‌ای رهبر، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و روز قدس روز جهان اسلام است، جنایات رژیم جعلی و کودک‌کش صهیونیستی را محکوم و از مردم غزه حمایت کردند .

همچنین مردم قدرشناس و همیشه در صحنه شهرستان یزد، پیکر ۲ شهید اخیر سپاه الغدیر در حادثه تروریستی در راسک و چابهار در سیستان و بلوچستان را بر دستان خود حمل و بر تداوم راه، اهداف و آرمان مقدس شهیدان تاکید کردند، پیکر یک شهید دیگر این حادثه در اردکان تشییع می شود.

این راهپیمایی باشکوه طبق برنامه از مسیر میدان شهید بهشتی، خیابان امام، میدان شهدا، خیابان قیام تا محل برگزاری نمازعبادی سیاسی جمعه در مسجد ملااسماعیل ادامه دارد و پس از قرائت قطعنامه، سخنرانی پایانی انجام می‌شود.

راهپیمایی روز جهانی قدس امسال در بیش از ۵۰ شهر و روستاهای مختلف استان یزد با حضور گسترده اقشار مختلف مردم مومن و همیشه در صحنه همراه با برنامه‌های متنوع پرشورتر از گذشته پیگیری می‌شود.

به گزارش ایرنا، بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام (ره) ۱۶ مرداد ۱۳۵۸ در اقدامی هوشمندانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری کردند و این روز را روز مقابله مستضعفان با مستکبران دانستند و از مسلمانان جهان خواستند که در این روز همبستگی خود را برای حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین به نمایش گذارند.

استان یزد یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha