۱۷ فروردین ۱۴۰۳، ۹:۱۰
کد خبر: 85435133
T T
۹ نفر

برچسب‌ها

آیین وداع با شهدای مدافع امنیت در یزد برگزار شد

۱۷ فروردین ۱۴۰۳، ۹:۱۰
کد خبر: 85435133
آیین وداع با شهدای مدافع امنیت در یزد برگزار شد

یزد- ایرنا- آیین وداع با سه شهید مدافع امنیت با حضور جمعی از خانواده شهدا، ایثارگران و اقشار مختلف مردم و مسئولان، پنجشنبه شب و بامداد روز جمعه در فضایی معنوی در یزد برگزار شد .

به گزارش ایرنا، در این مراسم‌ معنوی، مردم مومن و ولایتمدار با ذکر فاتحه و گلباران پیکرهای مطهر شهدا با اهداف و آرمان‌های مقدس شهدای انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند .

همچنین ذاکران و مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در رثای شهدای مظلوم دشت نینوا، شهدای والامقام انقلاب اسلامی و شهدای امنیت به عزاداری و سوگواری پرداختند .

مراسم تشییع و تدفین پیکرهای پاک سه پاسدار شهید سپاه الغدیر همزمان با برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس بر روی دستان مردم شهیدپرور دارالعباده یزد برگزار می‌شود.

پیکر پاک شهید " امیر محسن حسن‌نژاد " پس اقامه نمازجمعه از میدان امام رضا (ع) به سمت گلزار شهدای خلدبرین یزد تشییع و در این مکان به خاک سپرده می‌شود.

همچنین پیکر پاک شهید " حسین سرسنگی " نیز در روستای علی‌آباد شهرستان تفت و پیکر مطهر شهید " حسین انتظاریان " نیز در شهرستان اردکان تشییع و تدفین می‌شود.

به دنبال حمله تروریستی گروهک تروریستی جیش الظلم به مقرهای سپاه پاسداران و نیروی انتظامی در استان سیستان و بلوچستان، تعدادی از مدافعان و سبزپوشان حریم امنیت و ولایت سپاه الغدیر که برای تامین امنیت مرزهای جنوب شرق حضور یافته بودند زخمی و سه نفر از عزیزان پاسدار به فیض شهادت نائل آمدند.

استان یزد چهار هزار شهید تقدیم انقلاب‌ کرده و ۵۰ هزار رزمنده و ۳۲۰ هزار بسیجی سازماندهی شده دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha