امام جمعه دزفول: نابودی رژیم صهیونیستی به گفتمانی جهانی تبدیل شده است

دزفول – ایرنا- امام جمعه دزفول با بیان اینکه روز قدس به رویدادی جهانی تبدیل شده است، گفت: آرمان نظام اسلامی در نابودی رژیم صهیونیستی به گفتمانی جهانی تبدیل شده است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین مسعود بهرامپور در خطبه های نمازجمعه این هفته دزفول در مصلای امام علی(ع) این شهر افزود: مردم جهان بیدار شده اند و امروز دیگر کسی فریب تزویر تبلیغاتی آمریکا و اسراییل را نمی‌خورد.

وی با تاکید بر اینکه حضور گسترده مردم کشورهای مختلف در راهپیمایی روز قدس بزرگترین پشتوانه برای مظلومان فلسطین است، بیان کرد: نابودی اسراییل دور از دسترس نیست و این موضوع با طوفان الاقصی سرعت گرفت.

انتقام ایران از اسراییل باید بازدارنده باشد

حجت الاسلام بهرامپور با اشاره به حمله رژیم جنایتکار اسراییل به کنسولگری جمهوری اسلامی در سوریه گفت: ضمن محکوم کردن این جنایت از دولت و نیروهای مسلح عزیز انتظار داریم آنچنان که تدبیر و اشاره رهبر معظم انقلاب است انتقام خون این شهدا را از اسراییل بگیرند.

وی با تاکید بر اینکه انتقام ایران باید بازدارنده باشد، ادامه داد: انتقام از اسراییل باید به گونه ای باشد که اسراییل جنایتکار اسراییل جرات حمله به نیروهای قدس سپاه پاسداران را نداشته باشد.

اسراییل برای جلوگیری از نابودی خود به دنبال ایجاد جنگ جهانی است

خطیب جمعه دزفول اظهارکرد: اسراییل در تلاش است تا ایران را وارد میدان نبرد کند با تصور به اینکه با آغاز جنگی جهانی، اسراییل از مهلکه نابودی نجات یابد ولی ایران هوشیارتر از این است که در این مهلکه وارد شود.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی فریب حرکت ایضایی دشمن صهیونیستی را نخواهد خورد، تاکید کرد: کسانی که تصور می کردند با حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی در سوریه موجب ورود ایران به معرکه جنگ می‌شود بدانند ایران هوشیارتر از آن است که به این فریب گرفتار شود.

حجت الاسلام بهرام پور افزود: پاسخ حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران اسلامی پشیمان کننده خواهد بود.

وی با بیان اینکه آمریکا بیش از ۱۰۰ پایگاه نظامی در منطقه دارد، ادامه داد: انتقام شهادت حاج قاسم سلیمانی خروج آمریکا از منطقه است و حمله به پایگاه نظامی عین الاسد تنها یک سیلی به آمریکا بود.

امام جمعه دزفول گفت: جنگ جهانی آن روزی خواهد بود که منجی عالم بشریت ظهور و سپاه مهدوی از سراسر جهان به حرکت در آید و در آن زمانی چیزی از اسراییل باقی نخواهد ماند.

وی افزود: انتظار یعنی آمادگی برای ظهور و امروز بیش از همیشه باید برای این طلوع فجر جهانی آماده شویم.

حجت الاسلام بهرام پور ایجاد یاس و ناامیدی را مهمترین حربه امروز دشمن دانست و اظهار کرد: ملت بزرگ ایران تا نابودی دشمن و تحقق دولت مهدی موعود (عج) باید همچنان در صحنه باشد.

وی افزود: دشمن تصور می کرد با فتنه زن، زندگی، آزادی می تواند نظام اسلامی را به زانو در بیاورد لذا در این فتنه تمام توان خود را به کار بست ولی این توطئه بزرگ به دست ملت ایران در هم کوبیده شد.

جاذبه‌های گردشگری دزفول پیوست فرهنگی داشته باشند

امام جمعه دزفول با بیان اینکه هنجارشکنان با انتشار برخی تصاویر در فضای مجازی به دنبال ایجاد شکاف اجتماعی در کشور هستند، گفت: دزفول شهری گردشگری است ولی به دلیل اینکه جاذبه های گردشگری این شهرستان پیوست فرهنگی ندارند، این ظرفیت‌ها به معضل تبدیل می‌شوند.

وی افزود: امر به معروف و نهی از منکر به دور از سلیقه‌های فردی نیاز به کار سازماندهی شده و هماهنگ با استفاده از نیروهای آموزش دیده است.

حجت الاسلام بهرام پور با بیان اینکه همه پیرامون امر به معروف و نهی از منکر مسوولیت دارند، اظهارکرد: ناحیه مقاومت بسیج دزفول با به کارگیری و آموزش نیروهای مردمی و بسیجی برای جلوگیری از هنجارشکنی اقدام کند.

نهی از منکر صدور بیانیه در فضای مجازی نیست

امام جمعه دزفول گفت: نهی از منکر صدور بیانیه در فضای مجازی نیست بلکه حضور در صحنه و رفع آسیب است.

وی افزود: بیانیه دادن، مطالبه گری و تهییج دیگران به دور از اقدام عملی در میدان، جز ایجاد فتنه هیچ دستاوردی ندارد.

عذر هیچ دستگاهی در قبال هنجارشکنان در دزفول پذیرفته نیست

حجت الاسلام بهرام پور خطاب به مسوولان شهرستان دزفول بیان کرد: عذر هیچ دستگاهی در قبال هنجارشکنان پذیرفته نیست و همه وظیفه دارند تا از حیثیت دزفول به عنوان دژ مستحکم تقوا و معنویت حراست کنند.

وی با بیان اینکه باید جلوه‌های معنوی در این شهر برجسته تر از گذشته باشند، افزود: دزفول، شهر معنویت و ولایت است و باید از مناسبت های پیش رو برای کار فرهنگی بهره گیری کرد.

هنجارشکنی‌های کوچک گردشگران در دزفول بزرگنمایی شد

امام جمعه دزفول تقارن ماه مبارک رمضان و عید نوروز را جلوه هایی از صفا و معنویت در ایران اسلامی و دزفول دانست و گفت: برگزاری پرشور و پرتعداد احیا در مساجد و منازل در این شهرستان مظاهر بندگی را به نمایش گذاشت.

وی ادامه داد: اگر چه عده ای با هنجارشکنی در این ماه دل مومنان را به درد آوردند ولی نباید این حوادث کوچک موجب غفلت از نگاه کلان شود.

حجت الاسلام بهرام پور بیان کرد: ۲ میلیون میهمان و مسافر نوروزی در ایام نوروز وارد دزفول شدند و از جاذبه های گردشگری و آیین‌های معنوی این شهرستان بهره بردند.

یکی از عوامل هنجارشکنی در دزفول پس از ارتکاب ۲ قتل دستگیر شد

خطیب جمعه دزفول بیان کرد: اعتراض به این هنجارشکنی‌ها اگر چه درست و پسندیده است ولی نباید چهره ای سیاه از دزفول در رسانه‌ها منعکس کند.

وی ادامه داد: حجاب ضعیف برخی میهمانان نوروزی در این شهرستان نباید به پای مردم ولایت‌مدار دزفول نوشته شود.

امام جمعه دزفول گفت: یکی از عوامل این هنجارشکنی پس از انجام این عمل، مرتکب جنایت و ۲ قتل شد که به سرعت توسط دستگاه‌های انتظامی دستگیر شد.

وی ادامه داد: ۲ میلیون میهمان نوروزی در دزفول حاضر شد که نباید یک اتفاق کوچک و هنجارشکنانه افراد معدود موجب تحلیل اشتباه شود.

حجت الاسلام بهرامپور اظهارکرد: فضای عمومی دزفول در عید نوروز امسال به مراتب بهتر از سال گذشته بود و جلوی بسیاری از هنجارشکنی‌ها گرفته شد و در مواردی به تنش و درگیری میان ماموران و هنجارشکنان منتهی شد.

دعوت جوانان دزفول برای ثبت نام در حوزه علمیه

امام جمعه دزفول با انتقاد از کم شمار بودن افراد حاضر در مساجد این شهرستان گفت: طلاب حوزه علمیه دزفول حدود ۲۰۰ نفر است و با توجه به نیاز مساجد شهرستان به روحانی تشویق جوانان به ورود به حوزه علمیه ضروری است.

حجت الاسلام بهرامپور با اشاره به آغاز ثبت نام جدید حوزه علمیه دزفول افزود: تشویق جوانان از مناطق مختلف برای ثبت نام در حوزه علمیه مورد انتظار است.

وی ادامه داد: حوزه های علمیه دزفول از نظر کمی و کیفی در حال ارتقا هستند و باید تلاش کرد به جایگاه رفیع گذشته خود بازگردند.

به گزارش ایرنا، در حاشیه نماز معه این هفته دزفول نمایشگاه پوستر طوفان الاقصی برگزار شد.

عصر دوشنبه ۱۳ فروردین ماه جاری، هواپیماهای رژیم صهیونیستی در جنایتی جدید، ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق را هدف حمله موشکی قرار دادند که بر اثر این جنایت، سرداران رشید مدافع حرم سرتیپ پاسدار «محمدرضا زاهدی» و سرتیپ پاسدار «محمدهادی حاجی رحیمی» از فرماندهان، پیشکسوتان و جانبازان سرافراز دفاع مقدس و مستشاران نظامی ارشد ایران در سوریه و پنج نفر از افسران همراه آنان به فیض شهادت نائل آمدند.

امام خمینی (ره) در ۱۶ مرداد ۱۳۵۸، مطابق با ۱۳ رمضان ۱۳۹۹ پس از بمباران جنوب لبنان توسط اسرائیل، طی پیامی به مسلمین ایران و جهان از آنها خواست تا آخرین جمعهٔ ماه رمضان را به عنوان «روز قدس» انتخاب کنند و در این روز همبستگی خود را در حمایت از «حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین» به نمایش بگذارند.

پیش از ظهر امروز، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، نمازگزاران و مردم دزفول همزمان با سراسر کشور با برپایی راهپیمایی روز جهانی قدس، ضمن اعلام انزجار از جنایات ددمنشانه رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیستی، بر حمایت از مردم مظلوم غزه و انتقام شهدای کنسولگری ایران در سوریه تاکید کردند.

گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه ۱۴۰۲ برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ (۲۴ نوامبر ۲۰۲۳) آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و رژیم صهیونیستی برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر (اول دسامبر ۲۰۲۳) آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه غزه را از سرگرفت.

رژیم جنایتکار صهیونیستی برای تلافی شکست خفت بار خود در عملیات «طوفان الاقصی»، با چراغ سبز آمریکا و کشورهای اروپایی با تخریب بیمارستان و همه زیرساخت‌های بهداشتی، آموزشی، فرهنگی و تاریخی و بمباران شبانه روزی نوار غزه در حال ثبت فیجع ترین نسل کشی در تاریخ است.

بر اساس آخرین اعلام وزارت بهداشت فلسطین در غزه از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» تاکنون بیش از ۳۳ هزار فلسطینی در غزه شهید و ۷۵ هزار و ۶۶۸ نفر مجروح شدند که روزانه بر این آمار افزوده می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha