۱۷ فروردین ۱۴۰۳، ۹:۵۱
کد خبر: 85435089
T T
۱۰ نفر

برچسب‌ها

مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در شیراز + فیلم

۱۷ فروردین ۱۴۰۳، ۹:۵۱
کد خبر: 85435089
مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در شیراز + فیلم

شیراز- ایرنا- مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه رمضان همزمان با سراسر کشور در شیراز و ۱۲۰ شهر دیگر استان فارس آغاز شد.

به گزارش ایرنا، مردم روزه دار استان فارس و سومین حرم اهل بیت (ع) همصدا با مردم دیگر نقاط کشور و همچنین دیگر آزادیخواهان جهان با حضور در راهپیمایی روز قدس امسال که شعار محوری آن ‘از طوفان الاقصی تا طوفان الاحرار’ است، خشم و انزجار خود را از رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی فریاد می زنند.

راهپیمایی مردم متدین شیراز که از ساعت ۹:۳۰ صبح امروز جمعه از میدان امام حسین (ع) آغاز شده، در مسیر بلوار کریم خان زند، میدان شهدا (شهرداری)، خیابان پیروزی، چهار راه پیروزی، خیابان شهید دستغیب و خیابان ۹ دی تا حرم مطهر شاهچراغ (ع) ادامه خواهد داشت.

محل تجمّع پایانی و سخنرانی و قرائت قطعنامه روز قدس در شیراز، شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت احمدابن موسی (ع) است.

آنچه در میان جمعیت بسیار به چشم می‌خورد حضور پرشمار جوانان و نوجوانان با پلاکاردهای خود نوشته و نقش پرچم ایران و فلسطین بر دست و صورت است.

حضور خانوادگی شیرازی‌ها در این راهپیمایی نیز بسیار چشم‌گیر است و خانواده‌ها با زن و مرد و نوزاد تا جوانان و سالمندان خود در این حماسه همگانی حضور یافته‌اند.

در پایان مراسم راهپیمایی روز قدس امسال در سومین حرم اهل بیت (ع)، حجت الاسلام سید ضیاءالدین آقاجانپور رئیس عقیدتی سیاسی وزارت ودفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کشور سخنرانی خواهد کرد.

با توجه به جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی و به شهادت رساندن شماری از نیروهای مخلص و خدوم سپاه و استمرار جنایات این رژیم در غزه، پیش بینی می شود که راهپیمایی امسال روز قدس با حضور پرشورتر مردم و انزجار و تنفر شدیدتر نسبت به این رژیم غاصب همراه باشد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha