۱۶ فروردین ۱۴۰۳، ۱۵:۳۶
کد خبر: 85434798
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس در استان یزد

۱۶ فروردین ۱۴۰۳، ۱۵:۳۶
کد خبر: 85434798
مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس در استان یزد

یزد- ایرنا- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان‌ها و مناطق مختلف استان را اعلام کرد.

حجت‌الاسلام "محمدحسین متوسل " روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در شهرستان یزد مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس از ساعت ۹:۳۰ صبح از میدان شهید بهشتی به سمت میدان امیرچقماق و خیابان قیام و مسجد ملااسماعیل برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در مرکز شهرستان مروست از چهارراه شهدا تا مصلای نماز جمعه از ساعت ۱۰:۳۰، در ابرکوه نیز از همین ساعت از میدان امام حسین، خیابان شهید بهشتی، میدان میراث به طرف مصلی شهدای محراب و در شهر مهردشت نیز از ساعت ۱۱ از میدان امام علی (ع) به طرف امامزاده سید احمد و سید محمود برگزار می‌شود.

این مسئول بیان کرد: در میبد حرکت از ساعت ۱۱ صبح از میدان جانباز تا محل مصلی، در مهریز ساعت ۱۰:۳۰ از میدان توحید به طرف حسینیه اعظم، در شهر هرات مرکز شهرستان خاتم از ساعت ۱۱ صبح از میدان جمهوری اسلامی به سمت مسجد جامع و در تفت ساعت ۱۰:۳۰ از پارک بزرگ شهر تا مصلی قدس برگزار می شود.

متوسل بیان کرد: در اردکان راهپیمایی از ساعت ۱۰:۳۰ صبح از مسجد کشک نو تا مصلی، در زارچ از محل برگزاری نماز جمعه به سمت حسینیه بقیه الله الاعظم پس از اقامه نماز جمعه، در آسفیج ساعت ۱۰:۳۰ از مسجد امام موسی بن جعفر به سمت مسجد جامع، در بهاباد ساعت ۱۰ صبح از مسجد انقلاب به سمت خیابان امام خمینی تا مسجد جامع و در بافق ساعت ۱۱ صبح از بسیج به سمت مسجد جامع برگزار می شود.

وی گفت: در اشکذر نیز از میدان مصلی به سمت میدان امام حسن مجتبی علیه السلام پس از اقامه نماز جمعه، در مجومرد ازساعت ۱۰:۴۵ از میدان امام علی به سمت مسجد جامع، در خضرآباد از محل امامزاده سید کافی به سمت محل اقامه نماز جمعه روستای بامکان و در محمدآباد از محل اقامه نماز جمعه به سمت گلزار شهدا، پس از نماز جمعه برگزار می شود.

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از سوی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری شده است .

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha