۱۶ فروردین ۱۴۰۳، ۱۲:۴۰
کد خبر: 85434624
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

مصرف ۶۷ میلیون لیتر بنزین در شهرستان آستارا

۱۶ فروردین ۱۴۰۳، ۱۲:۴۰
کد خبر: 85434624
مصرف ۶۷ میلیون لیتر بنزین در شهرستان آستارا

آستارا - ایرنا - رئیس پخش فرآورده های نفتی شهرستان آستارا گفت: سال گذشته ۶۷ میلیون لیتر بنزین در آستارا مصرف شد.

اردشیر هوشیار روز پنجشنبه در گفت گو با خبرنگار ایرنا وی با بیان اینکه رقم یادشده در مقایسه با سال ۱۴۰۱، ۱۴ درصد افزایش داشته است؛اظهار کرد: در ایام تعطیلات نوروزی میزان مصرف بنزین نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یک درصدی داشته است.

وی افزود: در شهرستان مرزی بندر آستارا در شمال غربی استان گیلان ۶ جایگاه سوخت مایع و پنج جایگاه سی‌ ان‌ جی زیر نظر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی آستارا فعال است.

رئیس پخش فرآورده های نفتی شهرستان بندر مرزی آستارا همچنین،میزان نفت و گاز مصرفی در آستارا در سال ۱۴۰۲ را ۳۳ میلیون و ۹۰۰ هزار لیتر عنوان و بیان کرد: این میزان مصرف نسبت به سال ۱۴۰۱، ۱۵ درصد افزایش داشته است.

هوشیار با تاکید بر مدیریت مصرف، ادامه داد: بازرسی‌ها در مجاری عرضه نیز با همکاری انجمن صنفی جایگاه‌داران در حال انجام است و همکاران شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی شبانه‌روزی در حال نظارت بر روند توزیع سوخت هستند.

وی تاکید کرد: با توجه به ظرفیت مناسب مجاری عرضه تاکنون نیاز به استفاده از ظرفیت جایگاه‌های سیار و خودروهای سوخت‌رسان نداشته‌ایم و در صورت نیاز از این ظرفیت نیز استفاده خواهیم کرد.

رئیس اداره پخش فرآورده های نفتی شهرستان آستارا گفت: در حوزه مرزی نیز تدارکات برای سوخت‌رسانی به مسافران انجام شده بود و با وجود افزایش مصرف در این مناطق، کمبودی در این زمینه وجود نداشته و توزیع سوخت طبق روال عادی ادامه دارد.

شهرستان بندری آستارا با جمعیت حدود ۹۵ هزار نفر در غربی‌ترین نقطه استان گیلان در فاصله نزدیک به ۱۷۳ کیلومتری رشت همجوار با استان اردبیل و جمهوری آذربایجان است؛ این شهرستان سه مرز دریایی، ریلی و بزرگراهی و فضای مناسبی برای تجارت در منطقه دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha