جوانان عضو هلال احمر کهگیلویه‌وبویراحمد ۷۹ هزار خدمت به مسافران نوروزی ارائه دادند

یاسوج - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: جوانان عضو این جمعیت در تعطیلات نوروزی امسال که از بیست و چهارم اسفند ماه ۱۴۰۲ تا پایان روز پانزدهم فروردین اجرا شد ۷۹ هزار خدمت به مسافران نوروزی ارائه دادند.

کاظم فلاحی دوست روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این مدت جوانان عضو جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد با انجام یکهزار و ۲۴۲ تست فشارخون،توزیع یکهزار و ۵۰۷ بسته افطاری،سه هزار و ۲۵۷ امداد و نجات حادثه دیدگان و هفت هزار و ۱۲۰ آموزش مهارت های ایمنیبرای رفاه مسافران نوروزی در کهگیلویه و بویراحمد تلاش کردند.

وی بیان کرد:انجام ۱۱ هزار و ۱۵۱ خدمت در فضاهای دوستدار کودک،یکهزار و ۴۸۳ مورد اطلاع رسانی درباره نقاط حادثه خیز،۹ هزار و ۸۵ خدمت در خیمه های نماز از دیگر خدمات ارائه شده به مسافران در طرح نوروزی در حوزه معاونت جوانان جمعیت هلال احمر استان بوده است.

امدادگران هلال احمر ۷۹ هزار خدمت به مسافران نوروزی ارائه دادند

فلاحی دوست خاطرنشان کرد:بیست و چهارمین طرح نوروزی سازمان جوانان با شعار جوانان هلال سفیران ایمنی، سلامت ونشاط اجتماعی و با هدف ارتقای فرهنگ ایمنی وسلامت مسافران به ویژه مراقبت از کودکان ،افزایش روحیه امید ونشاط اجتماعی وترویج سفری سالم با استقرار فضای دوستدار کودک در مناطق گردشگری، تفریحی و محل اجتماع مسافران انجام شد.

وی ابراز کرد: این خدمات در پنج پست ثابت و پست سیار در شهرستان های مختلف استان به ویژه در بویراحمد؛ گچساران؛ کهگیلویه؛ چرام ودنا ارائه شده است.

فلاحی دوست عنوان کرد: ۶۵۸ نفر از جوانان داوطلب عضو جمعیت هلال احمر استان در طرح نوروزی معاونت جوانان این جمعیت مشارکت کردند.

بیش از نیم میلیون نفر تعطیلات نوروزی امسال از جاذبه های گردشگری کهگیلویه و بویراحمد بازدید کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha