اسلام‌آباد: دولت و مردم ما نگاه رو به جلو به سفر آتی آیت‌الله رئیسی به پاکستان دارند

اسلام‌آباد - ایرنا - سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان با اشاره به حضور هیات بلندپایه جمهوری اسلامی ایران به ریاست معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت خارجه در اسلام‌آباد، گفت: مردم و دولت پاکستان نگاه رو به جلو به سفر آتی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری ایران به پاکستان دارند.

خانم ممتاز زهرا روز پنجشنبه در جریان کنفرانس مطبوعاتی هفتگی خود در اسلام‌آباد در پاسخ به پرسش خبرنگار ایرنا گفت: ایران و پاکستان تمامی ارتباطات، مذاکرات و تبادلات رسمی خود در سطوح مختلف را از سرگرفته اند.

وی افزود: دو کشور همسایه تمرکز ویژه‌ای بر تعمیق همکاری‌های اقتصادی و تجاری دارند و بر همین اساس یک هیات بلندپایه ایران به ریاست معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه به اسلام‌آباد سفر کرده است.

ممتاز زهرا اظهار داشت: مذاکرات جدی ایران و پاکستان در جریان است و طرفین مصمم به دستیابی به منافع مشترک هستند تا بتوانند سطح فعلی همکاری‌های دو جانبه را به سطوح عالی برسانند.

سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان با تاکید بر اهمیت روابط با جمهوری اسلامی ایران‌، افزود: مردم و دولت ما نگاه رو به جلو به سفر آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی به پاکستان در آینده نزدیک دارند.

براساس این گزارش، مهدی صفری معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه کشورمان برای دیدار با مقام های پاکستانی پیرامون گسترش همکاری‌های دوجانبه صبح امروز (پنجشنبه) وارد اسلام‌آباد شد.

اعضای هیات بلندپایه ایران با مقام های ارشد وزارتخانه‌های نفت، بازرگانی، امور دارایی، هوانوردی، حمل و نقل و همچنین معاون وزیر خارجه پاکستان دیدار خواهند کرد.

مذاکرات اقتصادی هیات ایرانی بر توسعه مراودات دو کشور همسایه در بخش‌های تجاری، گسترش بازارچه‌های مرزی، ترانزیت، پیشبرد روند نهایی سازی توافقات تجارت آزاد و شناسایی فرصت‌های متقابل برای افزایش حجم تجارت ایران و پاکستان متمرکز است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha