۱۶ فروردین ۱۴۰۳، ۱۲:۱۳
کد خبر: 85434564
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار نوشهر: برنامه‌های ما مسوولان باید منتج به رضایت مردم شود

نوشهر- ایرنا- فرماندار نوشهر گفت : روابط ناسالم اداری از جمله اعتراضاتی که اهالی این شهرستان بعد از معیشت دارند و نباید این گونه باشد چرا که باید کاری کنیم تا آنان از ما مسوولان راضی باشند.  

به گزارش ایرنا، رستم زرودی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان افزود : همه مسوولان نهادهای اجرایی باید تدابیری بیندیشند تا موانع و مشکلات پیش پای مردم برداشته شود.

وی اظهارداشت : اگر مشکلات و موانع شهروندان را حل نکنیم آنان به ادارات دیگر مانند دفتر امام جمعه شهرستان موانع را مطرح می کنند بنابراین هر مشکلی قابل حل و رسیدگی است باید تدبر و تدبیر کرد.

مقام عالی دولت در نوشهر با تاکید بر لزوم برنامه ریزی برای تحقق شعار سال، یادآور شد: تسهیل، تکریم و تسریع به عنوان سه فاکتوری است که مورد تاکید رئیس جمهور است.

به گفته وی طرح های بخش های مختلف این شهرستان باید پیوست فرهنگی، رسانه ای و تبلیغی داشته باشد تا به نتیجه برسد.

فرماندار نوشهر با اشاره به تاکید رئیس جمهور مبتی بر پیگیری نامه های مردمی گفت باید پیگیری شود و رفع موانع تولید و حمایت از سرمایه گذاری مورد تاکید رئیس جمهور است.

زرودی تاکید کرد : باید از ظرفیت نخبگان، صاحبان نظر و رسانه های این شهرستان غرب مازندران برای تحقق اهداف بهره برد.

وی با بیان این که اقتصاد دریا محور از جمله موارد موکد رئیس جمهور دولت مردمی سیزدهم است، افزود: حدود ۶۰ کیلومتر نوار ساحلی، اداره کل بندر و گمرک در این شهرستان فعالیت دارد که باید نشست و برای تحقق این موضوعات تلاش و برنامه ریزی کرد.

فرماندار نوشهر این شهرستان را داری ظرفیت های فراوان در حوزه های مختلف معرفی و اضافه کرد: .مسوولان نهادهای اجرایی باید نیازها و ظرفیت های این شهرستان غرب مازندران را شناسایی کنند.

زرودی بیان کرد : به عنوان مثال در این شهرستان از مجموع ۳۰ هکتار اراضی گندم فقط سه هکتار آن کشت می شود و دیگر این که کمیته برنامه ریزی رئیس جمهور شناسایی و تکمیل طرح های نیمه تمام تاکید دارد.

وی گفت : از این پس در پایان هر ماه از مسوولان دستگاه های مرتبط خواسته می شود تا نسبت به عدم به سرانجام رساندن طرح های نیمه تمام توضیح بدهند.

مقام عالی دولت در شهرستان نوشهر به برگزاری دومین کنگره ملی بیش از ۱۰ هزار شهید مازندران در این شهرستان اشاره کرد و افزود: همه دستگاه های اجرایی باید برای برگزاری مطلوب این گنگره شهدا پای کار بیایند.

زرودی همچنین بر ضرورت حضور پرشور اقشار مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس تاکید کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha