۱۷ فروردین ۱۴۰۳، ۱۰:۲۰
کد خبرنگار: 907
کد خبر: 85434416
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

افزون بر سه هزار بازرسی نوروزی از اصناف خراسان شمالی انجام شد

بجنورد-ایرنا- رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: سه هزار و ۳۵۲ مورد بازرسی صنفی از ۲۲ اسفندماه ۱۴۰۲ تا ۱۴ فروردین ماه امسال از واحدهای صنفی استان انجام شد.

محمد محمدزاده روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ۲۲۶ واحد صنفی متخلف در اجرای طرح نظارتی عرضه و خدمات واحدهای صنفی شناسایی و به تعزیرات حکومتی استان معرفی شد.

وی با بیان اینکه واحدهای صنفی متخلف ۶۹ میلیارد ریال جریمه شدند افزود: از مجموع تخلفات کشف شده ۶۷ فقره مربوط به مواد پروتینی، ۵۸ فقره مربوط به میوه و صیفی جات، ۵۵ فقره در حوزه نان، ۲۰ فقره آرد، ۱۳ فقره شکر، ۱۴ فقره آجیل و خشکبار و مابقی نیز مربوط به حوزه های لبنیات، حبوبات، غلات، روغن، شیرینی جات است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی ادامه داد: بازدیدها در ۲ نوبت صبح و بعداز ظهر در قالب گشت مشترک با همکاری سازمان تعزیرات حکومتی خراسان شمالی، اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان و اصناف از میوه‌فروشی، آجیل و خشکبار و اقلام مصرفی در ایام عید نوروز و ماه مبارک رمضان انجام شد.

وی تصریح کرد: تعداد ۹ تیم با حضور ۲۲ بازرس مجرب در سطح استان در این بازه زمانی فعال بودند که بازدید ها در ۲ شیفت صبح و بعد از ظهر انجام شد.

محمدزاده خاطرنشان کرد: بازدیدها از میوه‌فروشی، آجیل و خشکبار و اقلام مصرفی در ایام عید نوروز و ماه مبارک رمضان انجام شد و همچنین بر توزیع گوشت قرمز تنظیم بازار در ۲ نوبت و گوشت مرغ منجمد نظارت شد.

حدود ۳۰ هزار واحد صنفی در خراسان شمالی فعال است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha