۱۷ فروردین ۱۴۰۳، ۱۰:۲۰
کد خبرنگار: 907
کد خبر: 85434416
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

افزون بر سه هزار بازرسی نوروزی از اصناف خراسان شمالی انجام شد

بجنورد-ایرنا- رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: سه هزار و ۳۵۲ مورد بازرسی صنفی از ۲۲ اسفندماه ۱۴۰۲ تا ۱۴ فروردین ماه امسال از واحدهای صنفی استان انجام شد.

محمد محمدزاده روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ۲۲۶ واحد صنفی متخلف در اجرای طرح نظارتی عرضه و خدمات واحدهای صنفی شناسایی و به تعزیرات حکومتی استان معرفی شد.

وی با بیان اینکه واحدهای صنفی متخلف ۶۹ میلیارد ریال جریمه شدند افزود: از مجموع تخلفات کشف شده ۶۷ فقره مربوط به مواد پروتینی، ۵۸ فقره مربوط به میوه و صیفی جات، ۵۵ فقره در حوزه نان، ۲۰ فقره آرد، ۱۳ فقره شکر، ۱۴ فقره آجیل و خشکبار و مابقی نیز مربوط به حوزه های لبنیات، حبوبات، غلات، روغن، شیرینی جات است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی ادامه داد: بازدیدها در ۲ نوبت صبح و بعداز ظهر در قالب گشت مشترک با همکاری سازمان تعزیرات حکومتی خراسان شمالی، اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان و اصناف از میوه‌فروشی، آجیل و خشکبار و اقلام مصرفی در ایام عید نوروز و ماه مبارک رمضان انجام شد.

وی تصریح کرد: تعداد ۹ تیم با حضور ۲۲ بازرس مجرب در سطح استان در این بازه زمانی فعال بودند که بازدید ها در ۲ شیفت صبح و بعد از ظهر انجام شد.

محمدزاده خاطرنشان کرد: بازدیدها از میوه‌فروشی، آجیل و خشکبار و اقلام مصرفی در ایام عید نوروز و ماه مبارک رمضان انجام شد و همچنین بر توزیع گوشت قرمز تنظیم بازار در ۲ نوبت و گوشت مرغ منجمد نظارت شد.

حدود ۳۰ هزار واحد صنفی در خراسان شمالی فعال است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha