تیم فوتبال قندی یزد به مصاف صدرنشین لیگ ۲ کشور می‌رود

یزد- ایرنا- تیم فوتبال شهید قندی یزد در اولین مسابقه خود در رقابت‌های دسته ۲ لیگ کشور در سال جدید، ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه امشب شانزدهم فروردین ماه جاری در استادیوم شهید نصیری باید از تیم مقواسازی تهران و صدرنشین لیگ دسته ۲ کشور پذیرایی کند.

به گزارش ایرنا، تا پایان هفته نوزدهم لیگ دسته ۲ فوتبال قهرمانی باشگاه‌های کشور تیم مقواسازی تهران با کسب ۳۸ امتیاز با اقتدار در صدر لیگ قرار دارد و خود را برای حضور در لیگ آزادگان آماده می‌کند.

همچنین بعد از تیم مقواسازی تهران، تیم شهرداری نوشهر با کسب ۳۷ امتیاز خیلی نزدیک به دنبال رسیدن به صدر جدول است و تیم بعثت کرمانشاه نیز با همین امتیاز و به دلیل تفاضل گل کمتر در رده سوم جدول رده بندی است.

همچنین در انتهای جدول لیگ دسته ۲ فوتبال کشور نیز تیم آکادمی کیا تهران با کسب ۲۲ امتیاز در رده دوازدهم، تیم ستارگان سرخ آسیا با ۹ امتیاز در مکان سیزدهم و تیم شاهین تابان بوشهر نیز با کسب ۲ امتیاز در مکان چهاردهم و پایانی لیگ است.

هم‌اکنون تیم فوتبال شهید قندی یزد تا پایان هفته نوزدهم لیگ دسته ۲ قهرمانی کشور با کسب ۲۴ امتیاز در مکان دهم جدول رده بندی است و اگر بر مقواسازی تهران غلبه کند چندین پله به بالای جدول صعود می‌کند.

مدرس فدراسیون فوتبال گفت: بازی تیم قندی مقابل تیم مقواسازی صدرنشین لیگ ۲ یک بازی ۶ امتیازی و از اهمیت و حساسیت برخوردار است.

"جمال دهقانی" افزود: هر مسابقه شرایط خود را دارد و تیم قندی برای شکست تیم مدعی مقواسازی باید با همه وجود و بر اساس یک بازی منسجم و با تمرکز کامل حاضر شود.

وی خاطرنشان کرد: هیچ تیمی را نباید دست کم گرفت و تیم قندی اگر بخواهد از رقبای مدعی خود برای رسیدن به لیگ دسته اول کشور و جام آزادگان عقب نماند باید حتما با دست پر زمین را در پایان ترک کند.

تیم فوتبال قندی یزد به مصاف صدرنشین لیگ ۲ کشور می‌رود

تیم شهید قندی در گروه دوم با تیم‌های شاهین شهرداری بوشهر، شهرداری بندرعباس، شهدای رزکان البرز، شهرداری بندر ماهشهر، نیروی زمینی تهران، مس نوین کرمان، پیام توس خراسان، نفت و گاز گچساران، شهرداری بم، شهرداری نوشهر، داماش گیلان و آریو اسلامشهر هم گروه است.

همچنین در گروه اول تیم‌های ماشین‌سازی تبریز، ویستاتوربین تهران، فولاد نوین اهواز، شهید اورکی اسلامشهر، نود ارومیه، مس سونگون ورزقان، اسپاد الوند تهران، سپیدرود رشت، اترک بجنورد، ایمان‌ سبز شیراز، بعثت کرمانشاه، پاس همدان، پانیک تالش و فولاد هرمزگان حضور دارند.

سه تیم فوتبال یزد در لیگ کشور

هم‌اکنون تیم‌ فوتبال چادرملو اردکان در لیگ دسته اول، تیم شهید قندی در لیگ دسته دوم و تیم‌ سنگ آهن بافق در لیگ دسته سه کشور به نمایندگی از این استان حضور دارند.

۳۰ تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی از استان یزد در لیگ‌های کشوری حضور دارد و این استان با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت، ۴۷ هیات ورزشی استانی، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه ورزشی و ۲ هزار فضای ورزشی باز و مسقف در ۱۲ شهرستان در اختیار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha