۱۵ فروردین ۱۴۰۳، ۲۲:۰۶
کد خبرنگار: 1228
کد خبر: 85434151
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

تاکید بر اهمیت اندیشه‌های امام خمینی (ره) در سمینار روز قدس در پاکستان

اسلام‌آباد- ایرنا- سخنرانان همایش گرامیداشت روز جهانی قدس در پایتخت پاکستان با تاکید بر اهمیت پیروی از اندیشه‌های امام خمینی (ره) برای تحکیم انسجام اسلامی، گفتند: روز جهانی قدس موجب تقویت سنگر مسلمانان جهان در دفاع از فلسطین و مخالفت با رژیم نامشروع اسرائیل می‌شود.

به گزارش چهارشنبه شب خبرنگار ایرنا، همایش استقلال پاکستان و روز قدس به اهتمام شورای همبستگی ملی با حضور اندیشمندان، شخصیت‌های مذهبی و فعالان رسانه‌ای در شهر اسلام‌آباد برگزار شد.

شخصیت‌های پاکستانی هدف از این گردهمایی را برجسته کردن اهمیت روز جهانی قدس، روشنگری علیه جنایات رژیم اسرائیل در غزه و لزوم تقویت اتحاد اسلامی برای غلبه بر چالش‌های مشترک جهان اسلام به ویژه دفاع از فلسطین عنوان کردند.

آنان اظهار داشتند: بیت المقدس قبله اول مسلمانان، حرم دوم جهان اسلام بعد از کعبه و وطن فلسطینیان آواره است که از سوی نیروهای اشغالگر صهیونیستی به زور تصرف شده است.

تاکید بر اهمیت اندیشه‌های امام خمینی (ره) در سمینار روز قدس در پاکستان

سخنرانان با ادای احترام به مقام شامخ بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران، گفتند: روز جهانی قدس یادگار امام خمینی (ره) برای مسلمانان جهان است که به این وسیله تا امروز قضیه فلسطین پابرجا است و جهان اسلام اجازه منزوی شدن آن را نمی‌دهد.

آنان با محکومیت اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه به ویژه حمله اخیر صهیونیست‌ها به اماکن دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران در سوریه، افزودند که اسرائیل یک رژیم جعلی و نامشروع است و جهان اسلام از جمله مردم پاکستان تسلیم زور و توطئه حامیان اسرائیل برای سازش با این رژیم قاتل نمی شوند.

سخنرانان تاکید کردند که فریاد نفرت از صهیونست‌ها و حمایت از ملت مظلوم فلسطین سهم هر پاکستانی در روز جهانی قدس خواهد بود.

تاکید بر اهمیت اندیشه‌های امام خمینی (ره) در سمینار روز قدس در پاکستان

شخصیت‌های پاکستانی گفتند: مسلمانان جهان از حمایت از ملت فلسطین و برائت از رژیم صهیونیستی به ویژه هم‌دستانش در منطقه خسته نخواهند شد.

آنان همچنین خواستار برگزاری هرچه باشکوه‌تر راهپیمایی‌های روز جهانی قدس در تمام پاکستان شده و از دولت کشور خود خواستند تا روز جهانی قدس را به صورت رسمی و ملی برگزار کند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha