لیگ برتر هندبال؛ تداوم صدرنشینی مس کرمان با شکست سپاهان نوین اصفهان

اصفهان - ایرنا - تیم هندبال «فولاد سپاهان نوین» در یکی از حساس‌ترین دیدار هفته پانزدهم لیگ برتر هندبال مردان کشور به مصاف تیم «صنعت مس» کرمان صدرنشین رفت و در نهایت با نتیجه ۲۵ بر ۲۶ مغلوب شد تا شکست ناپذیری و صدرنشینی مسی‌ها در لیک برتر تداوم داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، هفته پانزدهم لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور امشب (چهارشنبه) با برگزاری دیدارهای سپاهان نوین با «صنعت مس» صدرنشین و پرواز هوانیروز با «پلیمر خلیج‌فارس» در اصفهان دنبال شد و ۲ تیم دیگر اصفهانی گیتی‌پسند و سپاهان نیز در خارج خانه به مصاف حریفان خود رفتند.

فولاد سپاهان نوین در حساس‌ترین دیدار هفته پانزدهم لیگ برتر هندبال مردان کشور، از ساعت ۱۹ در سالن ۲۵ آبان مجموعه ورزشی نقش جهان به مصاف تیم «صنعت مس» کرمان رفت و هرچند این بازی نزدیک پیش رفت اما در نهایت تیم صدر نشین «صنعت مس کرمان» بود که توانست با اختلاف یک گل و با نتیجه ۲۵ بر ۲۶ سپاهان نوین را مغلوب کند تا کماکان تنها تیم بدون شکست رقابت ها باقی بماند.

سپاهان نوین که چند هفته‌ای است تیم آماده‌ای نشان می‌دهد و در چهار دیدار گذشته خود با ارائه بازی‌های نزدیک ثابت کرده از مُهره‌های ارزشمندی برخوردار است با وجود شکست مقابل صدرنشین ثابت کرد می‌تواند برای هر تیمی مشکل‌آفرین باشند.

تیم هندبال «سپاهان نوین» با شکست امشب ۱۰ امتیازه باقی ماند و در رده نهم جدول رقابت‌ها قرار گرفت.

تیم «صنعت مس کرمان» که صدرنشین رقابت هاست با برد امشب ۲۸ امتیازی شد و با یک بازی کمتر در فاصله چهار امتیازی تیم دوم یعنی گیتی پسند اصفهان قرار گرفت.

دومین بُرد «پرواز هوانیروز» اصفهان در لیگ برتر

امشب در دیگر دیدار هفته پانزدهم لیگ‌برتر هندبال که در اصفهان برگزار شد تیم «پرواز هوانیروز» در سالن هندبال مجموعه پرواز اصفهان میزبان «پلیمر خلیج‌فارس» خرم‌آباد بود و در یک بازی تماشایی توانست با نتیجه ۳۳ بر ۲۶ میزبان خود را با شکست بدرقه کند.

پرواز هوانیروز که آخرین بازی خود در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر را در حالی که میهمان زغال‌ سنگ طبس بود، در یک بازی بسیار نزدیک مغلوب تیم طبسی شده بود، امشب با درخشش سربازان جوان خود، توانست در طول بازی برتری خود را تثبیت کند و در نهایت با اختلاف ۷ امتیاز پیروز میدان شود و ۲ امتیاز حساس از این رقابت خانگی برای خود ثبت کند.

پیروزی امشب دومین پیروزی تیم «پرواز هوانیروز» اصفهان در لیگ برتر امسال بود و این تیم با ۲ برد و کسب چهار امتیاز در رده یازدهم جدول دوازده تیمه لیگ برتر هندبال باقی ماند.

تیم هندبال پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد نیز با شکست امشب ۱۷ امتیازه و در رده ششم جدول رقابت ها باقی ماند.

«گیتی‌پسند» اصفهان نفت‌وگاز گچساران را برد و به رتبه دوم صعود کرد

تیم هندبال «گیتی پسند» اصفهان امشب میهمان نفت‌وگاز گچساران بود و شاگردان کیوان صادقی توانستند با پیروزی در این دیدار به یازدهمین پیروزی فصل‌ دست یابند تا نفت و گاز گچساران را همچون «فرازبام خائیز» دهدشت در رفت‌ و برگشت شکست داده باشند.

گیتی پسند ها با پیروزی امشب ۲۴ امتیازی شد و به لطف تساوی تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازروی با سپاهان با یک بازی بیشتر به رتبه دوم جدول صعود کردو برای مدعیان بالانشین حدول خط‌ و نشان کشید.

تیم نفت‌ و گاز گچساران نیز با شکست امشب ۱۶ امتیازه و در رده هفتم جدول باقی ماند.

جدال قهرمان و نایب قهرمان فصل گذشته به تساوی رسید

در یکی دیگر از حساس‌ترین دیدارهای هفته پانزدهم، تیم هندبال نیروی‌ زمینی شهید شاملی کازرون در در سالن ناظم الشریعه شیراز میزبان «سپاهان» اصفهان بود و این رقابت که در واقع جدال قهرمان و نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر محسوی می شد در نهایت با تساوی ۲۷ بر ۲۷ به تساوی رسید.

نیروی‌زمینی با تساوی امشب ۲۳ امتیازی شد و با توجه به برد گیتی پسند با یک بازی کمتر به رده سوم جدول سقوط کرد.

تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان با تساوی امشب ۲۰ امتیازی شد و در رده چهارم جدول رقابت‌ها باقی ماند.

تیم هندبال سپاهان با بُرد هفته چهاردهم به نهمین بُرد این فصل خود در لیگ برتر دست یافت و طلایی‌پوشان با کسب ۹ بُرد، یک مساوی و چهار باخت به امتیاز ۱۹ رسیدند و در فاصله یک امتیازی تیم همشهری خود یعنی گیتی پسند و در رده چهارم جدول قرار دارند.

به گزارش ایرنا، لیگ برتر هندبال کشور با حضور ۱۲ تیم از ۱۳ شهریور سال گذشته آغاز شد و در آن چهار تیم سپاهان، سپاهان نوین، گیتی‌پسند و پرواز هوانیروز از استان اصفهان حضور دارند.

فرازبام خائیز دهدشت، زغال‌ سنگ طبس، فولاد مبارکه سپاهان، پلیمر خلیج‌ فارس خرم‌آباد، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، صنعت مس کرمان، پرواز هوانیروز و نفت و گاز گچساران در لیگ هندبال نوجوانان موسوم به لیگ «آیندگان» شرکت کردند و بر این اساس یک امتیاز به مجموع امتیازات این تیم‌ها افزوده شده است.

همچنین تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان، زغال‌ سنگ طبس، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، نفت و گاز گچساران، پلیمر خلیج‌ فارس خرم‌آباد، آلومینیوم اراک، گیتی‌پسند، پیکان سبزوار، پرواز هوانیروز، فرازبام خائیز دهدشت و صنعت مس کرمان که در مسابقات هندبال جوانان پسر شرکت کرده‌اند، یک امتیاز به مجموع امتیازاتشان افزوده شده است.

جدول رقابت‌ها بدون احتساب امتیازات لیگ هندبال نوجوانان و مسابقات هندبال جوانان پسر تا پیش از برگزاری بازی های هفته پانزدهم به قرار زیر است:

لیگ برتر هندبال؛ تداوم صدرنشینی مس کرمان با شکست سپاهان نوین اصفهان

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha