۱۵ فروردین ۱۴۰۳، ۲۲:۱۲
کد خبرنگار: 2218
کد خبر: 85434146
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ترویج آموزه‌های قرآنی نیازمند برنامه‌ منسجم در دستگاه‌های فرهنگی است

اهواز - ایرنا - معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان گفت: دستگاه‌های فرهنگی مکلفند زمینه نشر و گسترش آموزه‌های قرآنی برای همه قشرها را ایجاد کنند.

به گزارش ایرنا، عبداله‌افرازه شهاوند چهارشنبه در بازدید از پانزدهمین نمایشگاه قران و عترت خوزستان در محل نمایشگاه بین‌المللی اهواز اظهار کرد: البته تک تک افراد نسبت به نشر و گسترش آموزه‌هاس قرآنی تکلیف دارند اما دستگاه‌های فرهنگی استان با توجه به تکالیف خود موظفند نسبت به این مساله توجه ویژه داشته‌ باشند.

وی بر تولید محتوای قرآنی در نمایشگاه تاکید کرد و از فعالان قرآنی خواست در طول مدت نمایشگاه تلاش کنند تا با استفاده از مفاهیم قرآنی همه افراد به ویژه جوانان را جذب کنند و آموزه‌های قرآنی را به آن‌ها انتقال دهند.

ترویج آموزه‌های قرآنی نیازمند برنامه‌ منسجم در دستگاه‌های فرهنگی است

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان با اشاره به اینکه پیامبر اکرم (ص) ۲ هدیه گرانبها یعنی قرآن و عترت را برای ما باقی می‌گذارند و تأکید می‌کنند که این دو در کنار هم سعادت دنیا و آخرت انسانها را تأمین می‌کنند گفت: اگر خواهان سعادت هستیم هیچگاه از این ۲ هدیه جدا نشویم.

وی یادآور شد: امیدوارم همه ما در مسیر زندگی خود و خانوادگی بتوانیم رهرو قران باشیم.

پانزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت خوزستان روز چهارشنبه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی اهواز گشایش یافت و به مدت پنج روز پذیرای علاقه‌مندان به حوزه قرآن و عترت است.

نمایشگاه قرآن امسال با شعار «می‌خوانمت» و با حضور ۱۱۲ غرفه محصولات فرهنگی و قرآنی، حجاب و عفاف، کودک، بخش‌های هنری و صنایع دستی قرآنی را ارایه ‌می‌کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha