۱۵ فروردین ۱۴۰۳، ۲۰:۰۶
کد خبرنگار: 1224
کد خبر: 85434123
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه شیروان: روز قدس فرصتی بزرگ برای نابودی رژیم صهیونیستی مهیا کرد

بجنورد - ایرنا - امام جمعه شهرستان شیروان گفت: روز قدس فرصتی بزرگ برای نابودی رژیم صهیونیستی ایجاد کرد و هر سال پرشورتر و گسترده تر برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسین تکمیلی عصر چهارشنبه در نشست هماهنگی روز جهانی قدس اظهارکرد: این روز فرصتی است تا جهانیان سرنوشت فلسطین مظلوم را یک بار برای همیشه به نحوه احسن تعیین کنند.

وی با اشاره به اینکه ملت در روز قدس فریاد استقلال، استقامت و عدالت‌خواهی سر می‌دهند، افزود: نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام «روز قدس» حجت را بر همه جهانیان تمام کرده است.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان شیروان با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس همه ساله پررنگ‌تر از سال قبل و با تاکید بر نابودی اسرائیل برگزار می‌شود، گفت: این روز در واقع برافروختن نور امید در دل مستضعفان جهان است.

وی افزود: امروز مردم فلسطین در مظلومانه‌ترین حالت ممکن و در جای جای این سرزمین اشغالی مشقت‌های فراوانی را تحمل می‌کنند اما هیچ‌گاه از مقاومت و استقامت خود کوتاه نمی‌آیند.

حجت الاسلام تکمیلی یادآور شد: صهیونیست‌ها برای ایجاد دولت جعلی، فلسطین را اشغال کردند اما نامگذاری جمعه آخر ماه رمضان به عنوان روز قدس فرصتی را مهیا کرد تا کشورهای اسلامی در مقابل این رژیم غاصب متحد و نسل جدید با جنایت‌های صهیونیستی آشنا شوند.

وی با آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم روزه‌دار دارالمصلین خراسان شمالی، از آنها برای حضور در این راهپیمایی عظیم دعوت به عمل آورد.

راهپیمایی روز قدس در شیروان، جمعه از محل چهار راه دفاع مقدس به سمت مصلای بزرگ امام خامنه ای برگزار می شود.

شهرستان شیروان به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha