۱۵ فروردین ۱۴۰۳، ۱۷:۳۲
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85434060
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از چهار هزار نفر از خدمات دندانپزشکی بیمارستان کوثر سنندج بهره‌مند شدند

سنندج- ایرنا- رئیس بیمارستان کوثر سنندج گفت: سال گذشته به چهار هزار و ۶۱۳ نفر در کلینیک دندان پزشکی این مرکز درمانی و آموزشی، خدمات ارائه شد.

به گزارش ایرنا، دکتر محمد آزاد ماجدی روز چهارشنبه با اعلام این خبر به خبرنگاران اظهار کرد: هزار و ۳۸ مورد از این خدمات مربوط به کشیدن دندان رویش یافته یا ریشه آشکار با الواتور خارج کردن با فورسپس بود.

وی با بیان اینکه هزار و ۴۷ مورد نیز مربوط به ویزیت عمومی دندانپزشکی بدون نسخه الکترونیک بوده است، افزود: ۵۵۰ مورد هم مربوط به آمالگام یک، دو، سه و چهار سطحی دندان های شیری یا دائمی، ۹۱۰ مورد کامپوزیت رینی، ۷۸۸ مورد اندو و ۲۸۰ مورد نیز برای سایر خدمات دندان پزشکی از قبیل درمان مجدد، درمان پالپ، جرم گیری و پالپوتومی بوده است.

رئیس بیمارستان کوثر سنندج اضافه کرد: در مدت اجرای طرح سلامت نوروزی از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۳ فروردین ماه سال جاری هم به ۱۶۲ نفر از مراجعین به کلینیک دندان پزشکی بیمارستان کوثر، خدمات دندان پزشکی ارائه شد.

دکتر ماجدی با اشاره به اینکه، درمانگاه مذکور در تمامی روزهای سال(تعطیل و غیر تعطیل) از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ شب آماده ارائه خدمات به بیماران و مراجعین است، گفت: برای رفاه حال همشهریان در این کلینیک هزینه های همه خدمات به صورت بیمه ای و با تعرفه دولتی محاسبه و دریافت می شود.

مردم استان برای دریافت نوبت و راهنمایی می توانند از راه های غیر حضوری با شماره تماس ۰۸۷۳۳۶۱۱۳۰۱ داخلی ۲۱۲۱ و یا مراجعه حضوری از ۸ صبح تا ۲۴ شب اقدام کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha