۱۵ فروردین ۱۴۰۳، ۱۵:۰۵
کد خبرنگار: 1228
کد خبر: 85433900
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

سناتور پاکستانی: آمریکا همدست اسرائیل در حمله به کنسولگری ایران است

اسلام‌آباد - ایرنا - نماینده مجلس سنای پاکستان با محکومیت اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق، آمریکا و دولت‌های غربی را برای همدستی با اسرائیل در این حمله مورد سرزنش قرار داد.

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار ایرنا، سناتور علامه ناصر عباس جعفری با صدور بیانیه‌ای مراتب همبستگی خود با دولت‌های ایران و سوریه و همچنین ملت‌های آنان را ابراز داشت و همدردی خود را با خانواده‌های قربانیان حمله اسرائیل اعلام کرد.

وی افزود: این تجاوز بی پروا با حمایت بی دریغ آمریکا و انگلیس از جنایات ادامه دار صهیونیست‌ها در غزه صورت گرفته است و سایر دولت‌های غربی نیز همدست اسرائیل هستند.

سناتور جعفری تاکید کرد: تجاوزات اسرائیل از جمله محاصره غیرانسانی نوار غزه که از شش ماه گذشته منجر به جان باختن نزدیک به ۳۳ هزار نفر شد، بیانگر بی توجهی شدید این رژیم غاصب هم به حاکمیت ملی کشورها و هم به زندگی انسانی است.

رئیس حزب مجلس وحدت مسلمین پاکستان گفت: حمله به کنسولگری ایران نه تنها حاکمیت سوریه و کنوانسیون وین را نقض می کند، بلکه ثبات منطقه را نیز تهدید می کند لذا لازم است تا شورای امنیت سازمان ملل و جامعه بین المللی نسبت به این رفتار بی پروای اسرائیل گسترده تر و قاطعانه واکنش نشان دهند.

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز دوشنبه در اطلاعیه ای اعلام کرد: «در پی شکست‌های ترمیم ناپذیر رژیم گرگ صفت صهیونیستی برابر مقاومت فلسطین و ایستادگی مردم غزه و سرشکستگی مقابل اراده پولادین رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی منطقه، ساعاتی قبل (عصر روز دوشنبه ۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۳) هواپیماهای این رژیم جعلی در جنایتی جدید ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق را مورد هدف حمله موشکی قرار داد که بر اثر این جنایت سرداران رشید مدافع حرم «سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی» و «سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی رحیمی» از فرماندهان، پیشکسوتان و جانبازان سرافراز دفاع مقدس و مستشاران نظامی ارشد ایران در سوریه و ۵ تن از افسران همراه آنان به فیض شهادت نائل آمدند.»

ساعاتی پس از این حمله سخنگوی وزارت خارجه پاکستان حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق را به شدت محکوم کرد و گفت: این اقدام غیرمسئولانه نیروهای اسرائیلی منجر به ایجاد تنش بزرگ در منطقه می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha