۲۲ فروردین ۱۴۰۳، ۸:۵۴
کد خبر: 85433853
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اورسجی: سال شلوغی پیش روی کبدی است/ افتخار جامعه ورزش میزبانی از شهدا است

تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون کبدی گفت: با توجه به رویدادهای مختلفی که در سال جاری پیش روی داریم، سالی پُرکار و شلوغ را خواهیم داشت و تلاش می‌کنیم تا در پایان سال عملکردی قابل قبول و نتایجی درخشان از کبدی را ارائه کنیم.

عباس اورسجی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا به روزهای شلوغ سال ۱۴۰۳ اشاره کرد و افزود: در این سال میزبان رقابت‌های کبدی ساحلی قهرمانی جهان هستیم که در بخش آقایان و در رده سنی بزرگسالان می‌شود، از سویی دیگر با هماهنگی نیروهای مسلح برای نخستین‌بار و در اردیبهشت‌ سال جاری این رقابت‌ها را هم برگزار خواهیم کرد و در همین سال هم باید تیم کبدی ایران در بازی‌های آسایی داخل سالن هم به میدان برود.

وی ادامه داد: به پیشنهاد من اولین دوره مسابقات قهرمانی جوانان دختر جهان را خواهیم داشت، مسابقات قهرمانی جهان را هم در هند داریم و در کل باید گفت سالی پُرکار پیش روی کبدی ایران خواهد بود اما تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا در پایان این سال کارنامه موفقی را از ورزش کبدی به نمایش بگذاریم.

رئیس کنفدراسیون کبدی آسیا در خصوص اینکه وضعیت مقر این کنفدراسیون در تهران به کجا رسید و تعلل در این امر تا چه حد به اعتبار ورزش ایران و کبدی لطمه خواهد زد، خاطر نشان کرد: تا دو ماه آینده این موضوع نهایی می‌شود و ساختمان و مقر کنفدراسیون کبدی آسیا تعیین تکلیف می‌شود. بدون شک تاخیر به وجود آمده برای ما خوب نیست اما امیدواریم با برطرف شدن مشکلات که بیشتر در حوزه مالی است این موضوع به سرانجام برسد.

اورسجی در مورد اینکه آیا فضاهایی برای مقر کنفدراسیون کبدی آسیا پیش‌بینی شده گفت: چند پیشنهاد را به صورت همزمان در حال بررسی داریم تا یکی از آنها را برای این موضوع نهایی کنیم.

رئیس فدراسیون کبدی کشورمان که در در مراسم وداع با شهید ۱۵ساله و گمنام دفاع مقدس در فدراسیون تیراندازی حاضر شده بود تاکید کرد: خدا را شکر بار دیگر فضای ورزش با یک شهید گمنام عطرآگین شد،‌ شهیدی که تنها ۱۵ سال سن دارد و در شرایطی به خاک سپرده شد که سر بر بدن نداشت. در ماه مبارک رمضان جامعه ورزش این افتخار را داشت تا میزبان فرزند برومندی باشد که برای امنیت ایران جان شیرین خود را فدا کرد و بازهم دیدیم ورزشکاران و جامعه ورزش چگونه با حضور پرشور خود نشان دادند که یاد و نام شهدا را همواره گرامی خواهند داشت.

وی ادامه داد: فلسفه اخلاقی و ارزشی ورزشکاران ما گرامیداشت یاد شهدایی است که برای سربلندی ایران از جان خود گذشتند، حضور شهدا در فضای ورزش کار خوبی است و امروز یک شهید گمنام دیگر را میزبانی کردیم. این جوان ها روزی مدافع امنیت ایران بودند و یادمان نرفته در روزهای جنگ چگونه از داشته‌های خود گذشتند تا من و شما در کمال آرامش و امنیت زندگی را ادامه دهیم و همواره باید یاد و خاطره آنها را گرامی داشت.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha