تازه‌های تئاتر؛ پیش‌فروش نمایش صابر ابر و تمدید «گروفالو» 

تهران- ایرنا- تمدید نمایش «گروفالو»، پیش‌فروش «امشب به صرف بورش و خون» به کارگردانی صابر ابر، اجرای نمایش «روزمرگی» و سرود-نمایشِ «عطرِآدم» از مهم‌ترین خبرهای تئاتری امروز است.

به گزارش ایرنا، سرود-نمایشِ «عطرِآدم» به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی مهدی فرشیدی سپهر از روز چهارشنبه ۱۵ فروردین ساعت ۱۹:۱۵ در پردیس تئاتر شهرزاد سالن شماره دو به اجراهای خود ادامه می دهد.

عوامل این نمایش عبارت اند از قطعات: مهیار اسدی و آرین صمدی. پوستر، تیزر و موشن گرافی: معین قوی ، آوا ملاجعفر. عکس: اخترتاجیک ، معین قوی وآناهیتا طهماسبی. صفحه مجازی: هانا صراف. اصلاح کیفی موسیقی ها: حامد جهانبخش، استودیو کارو. ترانه سرای مهمان: مسیحا ابوعلی. نویسنده آیتمِ رسمِ روستا: عباس اکبری و مسئول روابط عمومی: روشنک کریمی.

سرود-نمایشِ عطرِآدم برای بزرگسالان و نوجوانان بالای سیزده سال مناسب است.

تازه‌های تئاتر؛ پیش‌فروش نمایش صابر ابر و تمدید «گروفالو» 

در خلاصه این اثر آمده است: اقشار گوناگون مردم در کنار هم سرود می‌خوانند. بدون سفارش و اجبار، سرودهایی که تا به حال نشنیده ایم. سرود هایی راجع به شما می‌خوانند. و به حرفهای شما گوش می‌دهند.

مدت زمان اجرا یک ساعت و نیم است و هر روز به جز شنبه ها ساعت ۱۹:۱۵ در پردیس تئاتر شهرزاد سالن شماره دو واقع در خیابان حافظ، خیابان نوفل‌لوشاتو،‌ بعد از سفارت ایتالیا، شماره ۷۶ - ۷۴ به روی صحنه می رود.

«انگشتر اسرارآمیز» در تالار هنر

نمایش «انگشتر اسرارآمیز» به کارگردانی میثم یوسفی از تولیدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در تالار هنر اجرا می‌شود.

این نمایش از تولیدات مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است و در امتداد طرح تناوبی تئاتر بر روی صحنه تالار هنر اجرا می‌شود.

در خلاصه این نمایش آمده است: در شب تولد شاهزاده که مصادف با شب یلداست شاهزاده دستور می‌دهد هر کس یک سبد گل پامچال بهاری برایش بیاورد او هم در ازایش یک سبد سکه طلا به عنوان جایزه خواهد داد. بهار هم به اصرار خانوم جان به جنگل می‌رود تا گل پامچال بهاری پیدا کند وگرنه حق برگشت به خانه را نخواهد داشت. در ادامه اتفاق‌های اسرارآمیزی رخ می‌دهد...»

تازه‌های تئاتر؛ پیش‌فروش نمایش صابر ابر و تمدید «گروفالو» 

ناصر احمدی‌فر، عاطفه بحرالعلوم‌طباطبایی، مریم خاکسارتهرانی، محسن قصری، مینا مقامی‌زاده و شراره یوسفی بازیگران و بازی‌دهندگان نمایش «انگشتر اسرارآمیز» هستند.

اسامی سایر عوامل این نمایش عبارت است از: نویسنده: آتسا شاملو، طراح و سازنده عروسک: علی پاکدست و مریک اقبالی، آهنگ‌ساز: رامین کهن، طراح صحنه: سینا ییلاق‌بیگی، طراح لباس: آناهیتا کاشف، طراح پوستر، بروشور و اقلام تبلیغاتی: عماد سالکی، دستیار کارگردان: دانیال کمانکش، دستیار دوم و اتاق فرمان: ستاره سلطانی و روابط عمومی: گروه هنری سفیر.

نمایش «انگشتر اسرارآمیز» از دوم اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۴۵ در سالن تالار هنر واقع در منطقه ۷ تهران، محله امجدیه، مفتح (روزولت) جنوبی، بالاتر از خیابان طالقانی، خیابان ورزنده، ضلع جنوبی ورزشگاه شهید شیرودی به روی صحنه می‌رود.

«روزمرگی» را در ایران‌شهر تجربه کنید

نمایش «روزمرگی» به کارگردانی مشترک شیماه خاسب و امیرسپهر تقی‌لو از ۱۹ فروردین در سالن ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایران‌شهر روی صحنه می‌رود.

«روزمرگی» بر اساس نمایشنامه «توتو» نوشته آنیس بس و دانیل بس که توسط راحله فاضلی ترجمه شده، شکل گرفته است. در این اثر نمایشی که قرار است اجرای عمومی خود را از ۱۹ فروردین در سالن ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایران‌شهر آغاز کند، مهران نائل، جوانه دلشاد و فرزین محدث به ایفای نقش می‌پردازند.

تازه‌های تئاتر؛ پیش‌فروش نمایش صابر ابر و تمدید «گروفالو» 

در آستانه آغاز اجرای «روزمرگی»، پوستر نمایش نیز با طراحی لاله عباسی منتشر شد.

دیگر عوامل «روزمرگی» عبارتند از: تهیه‌کننده: آرش رهبری، مجری طرح: سیدعماد عامری، مدیرتولید: ایمان یزدی، دستیار اول کارگردان، برنامه‌ریز و منشی صحنه: آذین پورزند، طراح صحنه: امیرسپهر تقی‌لو، طراح لباس: شیدا زواری، طراح نور: فرشاد نصیری، طراح صدا و آهنگساز: سپهر اصغری‌اصل، طراح لوگو و گرافیست: سجاد داغستانی، طراح پوستر، بروشور و اقلام تبلیغاتی گرافیکی: لاله عباسی، طراحی و ساخت آنونس: امیرحسین منصوری.

آغاز پیش‌فروش «امشب به صرف بورش و خون»

پیش‌فروش بلیت سانس‌های ویژه نمایش «امشب به صرف بورش و خون» به کارگردانی صابر ابر آغاز می‌شود.

نمایش «امشب به صرف بورش و خون» نوشته مهدی یزدانی‌خرم از ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ در بلک‌باکس پردیس تئاتر و موسیقی باغ کتاب روی صحنه خواهد رفت.

بر اساس تصمیم‌گیری گروه این اثر نمایشی، کلیه اجراهای «امشب به صرف بورش و خون» به زنده‌یاد آتیلا پسیانی، بازیگر و کارگردان فقید تئاتر ایران تقدیم می‌شود.

با توجه به فروش بلیت‌های یک‌ماه «امشب به صرف بورش و خون» و به دلیل تقاضای مخاطبان و علاقه‌مندان تئاتری برای اجرای اثر در سانس‌هایی متفاوت، پیش‌فروش سانس‌های ویژه این نمایش آغاز می‌شود.
دانشجویان رشته‌های مختلف نیز می‌توانند در «یکشنبه‌های دانشجویی» با تخفیف به تماشای این اثر نمایشی بنشینند.

تازه‌های تئاتر؛ پیش‌فروش نمایش صابر ابر و تمدید «گروفالو» 

صابر ابر این مونولوگ را که بر اساس رمان «نازنین» فئودور داستایوفسکی و ترجمه یلدا بیدختی شکل گرفته است، در کنار فاطمه نقوی به صحنه می‌برد.

دیگر عوامل نمایش «امشب به صرف بورش و خون» عبارتند از: مجری طرح: امیرسپهر تقی‌لو، طراح صحنه: صابر ابر، طراح لباس: ندا نصر، طراح گرافیک: فرهاد فزونی، طراح نور: نیلوفر نقیب ساداتی، محمدرضا رحمتی، طراح گریم: لعیا خرامان، طراح صدا: عرشیا باقری، مشاور رسانه‌‎ای: فریبرز دارایی، تبلیغات: استودیو این/جا، تبلیغات مجازی: آریان امیرخان (قیلم نیوز)، گروه کارگردانی: الهام میرشفیعی، نیما سکوت، دستیار تهیه و تولید: محمدامین ساکی.

تمدید نمایش «گروفالو»

نمایش «گروفالو» به کارگردانی آرش شریف زاده که در ابتدای سال جاری از ۷ تا ۹ فروردین هفت اجرا را پشت سر گذاشته است، به دلیل درخواست مخاطبان از ۲۱ تا ۲۴ فروردین ساعت ۱۸ دوباره در سالن کافه تئاتر جم سنتر به روی صحنه می رود.

«گروفالو»، یکی از پرمخاطب ترین نمایش های کودک و نوجوان ایران در سال های اخیر نوشته ی بهرام ‌جلالی ‌پور براساس داستانی از جولیا دونالدسون و طراح و کارگردان آن آرش ‌شریف ‌زاده است.

بازیگران این اثر که تاکنون برنده ی ١٨ جایزه از جشنواره های بین المللی تئاتر کودک داخلی و خارجی شده است عبارتند از: حنانه فتح الهی، یگانه راستی ، علیرضا الماسی ، احمد استیری، عباس محمدی ،نیما مهدی اوغلی،نگین تقوی راد، نگار تقوی راد.

آهنگسازی آن را فرید ‌نوایی برعهده داشته و اشعار را مهدی ‌فرشیدی ‌سپهر سروده است.

طراح صحنه و پوستر نمایش منتخب جشنواره بین المللی تونس آرش ‌شریف ‌زاده و طراح لباس ریحانه ‌مطهری است.

طراحی و ساخت عروسک برعهده فاطمه عباسی و روابط عمومی گروه تئاتر کودک ببین ریحانه مطهری، روژین ستاری و روشنک‌ کریمی است.

درخلاصه ی نمایش آمده است: پدر ومادر بچه موش که از دست تنبلی او خسته شده اند، برای پیداکردن گردو او را به جنگل می فرستند. در راه پدربزرگ به کمک بچه موش می آید و او با کمک تخیل خود بر حیوانات جنگل پیروز می‌شود اما در ادامه راه اتفاق بسیار عجیبی می‌افتد .‌..

نمایش «گروفالو» همزمان با عید سعید فطر از روز ۲۱ فروردین ساعت ۱۸ اجراهای خود را آغاز و تا ۲۴ فروردین ادامه می دهد.

پیش فروش بلیت نمایش «گروفالو» از چهارشنبه ۱۵ فروردین ساعت ۱۴ ظهر آغاز می شود. سالن کافه تئاتر جم سنتر در نیاوران خیابان جماران مجتمع جم سنتر واقع شده است.

سارا رسول‌زاده پس از ۶ سال به صحنه تئاتر بازمی‌گردد

سارا رسول‌زاده پس از ۶ سال دوری از صحنه تئاتر، با نمایش «آن‌ها دروغ می‌گویند» به صحنه باز می‌گردد.

نمایش «آن‌ها دروغ می‌گویند» به نویسندگی و کارگردانی سهراب حسینی اردیبهشت ماه در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود و سارا رسول‌زاده یکی از بازیگران این نمایش است.

تازه‌های تئاتر؛ پیش‌فروش نمایش صابر ابر و تمدید «گروفالو» 

سهیل مستجابیان دیگر بازیگر این نمایش است و اسامی سایر بازیگران و عوامل این نمایش به زودی اعلام می‌شود.

حسن مصطفوی تهیه‌کنندگی این اثر را بر عهده دارد و مریم نراقی مجری طرح پروژه است.

همچنین ارکستر موسیقی ۱۵ نفره به آهنگسازی بهزاد عبدی بازیگران را همراهی می‌کنند.

سارا رسول‌زاده با بازی در نمایش‌های «خاطرات و کابوس‌های یک جامه‌دار»، «یرما» و «خانه‌ برنارد آلبا» به کارگردانی علی رفیعی، پیشینه بسیار موفقی در تئاتر ایران دارد و پس از سال‌ها غیبت به صحنه باز می‌گردد.
«آن‌ها دروغ می‌گویند» روایتِ زن و مردی جوان است که پس از آشنایی با هم دست به طراحی یک سرقت می‌زنند و در مسیر این کار فجایعی پیش می‌آید.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار فرهنگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha